Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Super-Marjon tyttärien todistukset

Vierailija
31.05.2015 |

Molemmilla kaikki numerot olivat kymppejä! :O On siinä ollut lukemista, varsinkin kun kotikoulussa ovat molemmat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikoulussa, no sittenhän ei ole mitään epäselvyyttä että numerot on kymppejä.

Vierailija
2/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lähde: molempien Instagram-tilit. En saa puhelimella linkattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:12"]Kotikoulussa, no sittenhän ei ole mitään epäselvyyttä että numerot on kymppejä.
[/quote]

Sara on sanonut, että joutuvat tekemään moninkertaisesti hommia todistaakseen osaamisensa.

Vierailija
4/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig-nickit ?

Vierailija
5/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on lukupäätä. Kuten mun siskolla. Eikä hän edes lukenut paljoa. Eikä vanhempani vaatineet kymppejä. Kuten monet tuntuvat näin typerästi näin ajattelevan.
Minä taas lahjakas taito-ja taideaineissa.
En pidä Marjosta, mutta hieno saavutus hänen lapsiltaan. Ei nyt aloiteta paskamyrskyä haukkumalla heitä.

Vierailija
6/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikoulussa?jä tää superiko niitä kouluttaa?..

Vierailija
7/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:12"]Kotikoulussa, no sittenhän ei ole mitään epäselvyyttä että numerot on kymppejä.
[/quote]

Kokeet käydään tenttimässä koululla

Vierailija
8/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä systeemi. Tuntiosaaminen tai pärstäkerroin ei alenna koetuloksia.

Vierailija
9/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös koko ala-asteen ja yläasteen lukuaineet kympit. Taito - ja taideaineet 8-9.
Koulu ollut aina mulle helppoa. En ollut koko ajan nenä kiinni kirjassa. Vanhemmat tukivat, mutta eivät vaatineet kymppejä. Nykyisin olen kauppatieteellisessä. Miksikö kerroin tämän? Siksi, kun kympin oppilaista on typeriä sterotypioita.

Vierailija
10/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:18"]

Hyvä systeemi. Tuntiosaaminen tai pärstäkerroin ei alenna koetuloksia.

[/quote]

Juurikin näin 

Lisä bonuksena ei kaikki adhd yms häiriköt häiritse kaiken aikaa.

Turhake aineet ja ylimääräiset löpinät jää pois.

Ala-asteen päivittäisen tunnit tulee tehtyä hetkessä, kun saa keskittyä olennaiseen :)

Sosiaalisetsuhteet hoituu mm harrastuksissa ja muissa menoissa.

Järkevää, kannatan kotiopetusta.

Vierailija
11/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään heidän tuloksiaan halveeraamatta sanon, että onpa kummallista, että tavallisille koululaisille on paljon hankalampi sitä kymppiä saada. Just tässä yhtenä päivänä täälläkin siitä puhuttiin, että pelkät koekympit ei riitä, vaan pitää viitata koko ajan ja olla sosiaalinen ja herra ties mitä. Miksi ne muuten käyvät kotikoulua? Jonkun kiusaamisen takiako?

Vierailija
12/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"]Mitenkään heidän tuloksiaan halveeraamatta sanon, että onpa kummallista, että tavallisille koululaisille on paljon hankalampi sitä kymppiä saada. Just tässä yhtenä päivänä täälläkin siitä puhuttiin, että pelkät koekympit ei riitä, vaan pitää viitata koko ajan ja olla sosiaalinen ja herra ties mitä. Miksi ne muuten käyvät kotikoulua? Jonkun kiusaamisen takiako?
[/quote]

Mun mielestä joku homekoulu se niiden "oikea" koulu

Vierailija
13/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"]

Mitenkään heidän tuloksiaan halveeraamatta sanon, että onpa kummallista, että tavallisille koululaisille on paljon hankalampi sitä kymppiä saada. Just tässä yhtenä päivänä täälläkin siitä puhuttiin, että pelkät koekympit ei riitä, vaan pitää viitata koko ajan ja olla sosiaalinen ja herra ties mitä. Miksi ne muuten käyvät kotikoulua? Jonkun kiusaamisen takiako?

[/quote]

Tuota tuntiosaamista ja etenkin aktiivisuutta kaikén aikaa korostetaan. Aina siis ei tarvitse edes osata, kunhan on aina äänessä ;)

Siten opet voi jakaa numerot ihan miten haluavat, pärstäkerroin vaikuttaa  todella paljon ja on aina vaikuttanut, valitettavasti

Itse oli lapsena tosi ujo ja hiljainen, kokeista sain hyviä numeroita, mutt en vaan uskaltanut viitata ja pelkäsin vastaamista, vaikka tiesin vastaukset.

Numerot oli aina huonmpia kuin kokeentulokset.

Luokallani moni, mieleeni on jäänyt yksi tyttö rikkaasta pienen kylä lapsesta, joka ei osannut mitään, sai kokeista 6 mut todistuksissa aina komeile vähintään 8, usein joa 9-10

Tuo neito oli laiska kaikki vuodet, kun tottui saamaan numerot ilmatteksi. no sitten koitti yo kirjoitukset, hänpä ei läpäissyt, oli iso puheenaihe kylällä. Jouti tekemään saman aineen kolmesti ennekuin sai valkolakin. Eli kun ei pärstä tai muu status vaikuta niin totuus tulee esille. 

Itse kirjoitin hyvät arvosanat yo kokeista :) Ja kerralla tietty lävitse meni

Vierailija
14/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Super-marjo näyttää jo valmiilta hautaan, kun on suorittanu ja juossu läpi elämänsä. Mihin sillä on kiire?

Vierailija
15/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:14"]Joillakin on lukupäätä. Kuten mun siskolla. Eikä hän edes lukenut paljoa. Eikä vanhempani vaatineet kymppejä. Kuten monet tuntuvat näin typerästi näin ajattelevan.
En pidä Marjosta, mutta hieno saavutus hänen lapsiltaan. Ei nyt aloiteta paskamyrskyä haukkumalla heitä.
[/quote]

Ei ollut tarkoitus haukkua, itsellänikin oli peruskoulun päättötodistuksessa aikoinaan 10 kymppiä, eli keskiarvo lähenteli sekin kymppiä. :)

AP

Vierailija
16/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"]Mitenkään heidän tuloksiaan halveeraamatta sanon, että onpa kummallista, että tavallisille koululaisille on paljon hankalampi sitä kymppiä saada. Just tässä yhtenä päivänä täälläkin siitä puhuttiin, että pelkät koekympit ei riitä, vaan pitää viitata koko ajan ja olla sosiaalinen ja herra ties mitä. Miksi ne muuten käyvät kotikoulua? Jonkun kiusaamisen takiako?
[/quote]

kannattaa ottaa asioista selvä. Ei kotikoulussa todistuksen numero määräydy pelkästä koenumerosta, vaan se tuntiaktiivisuus ja muu korvataan muilla tehtävillä.

Vierailija
17/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:14"]Ig-nickit ?
[/quote]

Saraniittyviita ja mr_niittyviita.

Vierailija
18/24 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
19/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne mitään kotikoulussa ole? Ne Super-Marjon tytöt. Askissa ainakin puhuvat ihan koulussa olemisesta.

Vierailija
20/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:14"]Joillakin on lukupäätä. Kuten mun siskolla. Eikä hän edes lukenut paljoa. Eikä vanhempani vaatineet kymppejä. Kuten monet tuntuvat näin typerästi näin ajattelevan.
[/quote]

Ei ollut tarkoitus haukkua, itsellänikin oli peruskoulun päättötodistuksessa aikoinaan 10 kymppiä, eli keskiarvo lähenteli sekin kymppiä. :)

AP
[/quote]

En sinua tarkoittanutkaan. Aloitus oli asiallinen kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme