Onko täällä ihmisiä jotka ei omista sohvaa?
Kommentit (14)
Minä.
Olohuoneessa on sänky, lipasto, tv, työpöytä, pelituoli ja tietonone. Pari lamppua ja nojatuoli.
Minä en omista. Asun yksiössä ja tänne ei mahdu. Sen sijaan minulla on nojatuoli. Ostan sohvan, kun muutan isompaan asuntoon.
En omista sohvaa. syy, annoin sen jälkikasvulle. Aion muuttaa pois nyk. asunnostani ja yksiöön ostettava jokatapauksessa pienempi sohva
Sohva hajosi keväällä 2013, enkä hankkinut uutta. Huomasin, kuinka mukavaa on katsoa telkkaria sängyssä, enkä enää sohvaa kaipaakaan.
Minulla sohva olohuoneessa, Artek satulavyönojatuoli, iskun TV- taso, iskun lasifitriini, boknäsin kaksi lasi elementtiä seinällä ja ilmalämpöpumppu (ei lämmitys). Asun kerrostalossa.
Minulla ei ole koskaan ollut sohvaa.
En omista koko olohuone on makuuhuoneeni.
Meillä ei ole sohvaa, ei ole ollut varmaan 15 vuoteen. En ole ajatellut, että siinä olisi jotain kummallista. Ei ole sohvapöytääkään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole sohvaa, ei ole ollut varmaan 15 vuoteen. En ole ajatellut, että siinä olisi jotain kummallista. Ei ole sohvapöytääkään.
Emme siis nuku olohuoneessa, ja kotikin on ihan tilava, 5h + keittiö
On kirjasto-laboratorio ja makuuhuone, jossa sänky ja tv. Ei mahdu sohvaa
Ei ole enää, lahjoitettiin pois pari kuukautta sitten ja tilalle 2 nojatuolia
Minulla on sohva vierashuoneessa yövieraiden varalta. Olohuoneessa sen sijaan ei ole sohvaa vaan kaksi nojatuolia, keinutuoli ja iso kirjahylly. Televisiotakaan ei ole, mutta jos sen joskus hankin, sen sijoituspaikaksi tulee olohuoneen sijaan vierashuone.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sohva vierashuoneessa yövieraiden varalta. Olohuoneessa sen sijaan ei ole sohvaa vaan kaksi nojatuolia, keinutuoli ja iso kirjahylly. Televisiotakaan ei ole, mutta jos sen joskus hankin, sen sijoituspaikaksi tulee olohuoneen sijaan vierashuone.
Lisään vielä, että asunnon koosta tämä ei ole minullakaan kiinni, sillä asunto on 5 h + k, kuten yllä toisella vastaajalla.
Onko ihmistä joka ei omista olohuoneessa sohvan ohella aikuispöytää?