Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada elämä haltuun?

Vierailija
27.01.2022 |

Alkaa pohja pettää. Mulla ei oo mitään, en itse ole mitään. En tiedä saako elämää enää kuntoon, jos niin miten. Mikään asia ei ole tällä hetkellä kunnossa. Tai no, päihteitä en sentään vielä käytä, missään muodossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä omat standardit mikä on kunnossa. Älä tuijota muiden ahtaita vaatimusmuotteja.

Vierailija
2/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää yksin, hae apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan liian ankara itsellesi?

Vierailija
4/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ulos ovesta! Äkkiä!

Vierailija
5/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat elämällä hengissä pysymistä, niin siihen riittää ravinto, asumus ja vaatteet sekä jonkin verran liikuntaa ja unta. Jos tarkoitat jotain muuta, niin liitä tuohon ne määreet, joilla kerrot mitä pidät elämänä.

Vierailija
6/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Luoja huolen hulluistaan pitää. Mulla menos joku ...tanan elämän kaaos. Ensin kuoli isä, mä jouduin koipeni takia lasareettiin pääsin pois, ja ny siä lasareetis makaa mun vanha äite. Kyllä ihminen säilyy hengis kuolemaansa saakka.

Vierailija
7/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olisi unelmaelämäsi?

Vierailija
8/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat elämältä, millaista elämää. Haluaisitko elättää itsesi? haluatko oman asunnon? haluatko perheen? haluatko elää sinkkuna ? haluatko paljon kavereita? haluatko kaiken?

aloita miettimällä sitä ja mitä sun elämä sulle merkkaa. sitten pieniä muutoksia kohti tavoitteita ja pieniä askelia vaikka vuoden aikajaksolla, että mihin suuntaan haluat mennä elämässäsi. mitkä on voimavarat mihin pystyt? mistä olet ylpeä itsessäsi? mitä häpeät? tarvitsetko tukea ja millasta ja istä sitä löytyy? 

hienoa, kun et käytä päihteitä, ne yleensä pahentaa oloa vaan. ota vaikka paperi ja kynä ja piirrä unelmakartta siitä mitä sinun elämässäsi olisi ihanaa.

Hups, kirjoitinkin tätä itselleni, vaikka sulle piti laittaa! <3

Vierailija
9/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun tai työhön olisi yhteiskunnan normien mukaista hakeutua jossain vaiheessa aikuisten. mutta maailma on aika kova tänä päivänä. eikä kaikki pysy mukana siinä oravanpyörässä, olen itsekin väliinputoaja ja otan happea tässä ennen kuin jatkan taas osa-aikatöiden hakua.

Vierailija
10/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä aloittaa. Ei oikein oo voimia mihinkään. Elämässä ei ketään. Eikä mitään.

Vierailija
11/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka vastaamalla noihin kysymyksiin. Millaisesta elämästä unelmoit?

Vierailija
12/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava ja nainen? Jos olet niin voit syyttää patriarkaattista kauneuskäsitettä ja todeta että sinä olet oikeassa, muut väärässä ja vaatia korvauksia.

Jos olet mies niin kaikki kurjuus on ansaittua, koska myös raiskaaja.

Vierailija
13/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ehkä aloitan miettimisellä. Kiitos kysymyksistä. Ehkä pääsen niillä alkuun. Mulla ei ole ketään ystävää tai muuta, tää merkitsi yllättävän paljon että sain jopa ihan asiallisia vastauksia. Vähän kuin olisi hetken etäystävä, tai joku joka välittää tai edes juttelee . Ap