Selvisi, että miehen ex-vaimon sormus oli puolet kalloompi kuin minun, olenko joku kakkosvaihtoehto?
Siltä se nyt tuntuu. Mies jäi koronan takia työttömäksi, mutta oli opiskelija kun oli ex- vaimonsa kanssa joten oli vielä vähemmän rahaa silloin.
Kommentit (14)
Vahingosta viisastuu. Hän on oppinut kokemuksesta, ettei rakkauden määrä riipu sormuksen hinnasta.
Mies on viisastunut ensimmäisestä liitosta ja ymmärtää ettei kallis sormus takaa liiton kestävyyttä. Miksi siis tuhlata rinkulaan?
No eihän se sun kanssa ekana naimisiinkaan mennyt..
Mietityttää vaan se, että miten olet saanut selville, että miehesi ex:än sormus oli kalliimpi, kuin sinun saamasi sormus?
Jälleen parisuhde jonka tuhosi naisen kateus
Me ostettiin vaimon kanssa puoliksi kihlasormukset. Jos miehesi exä on osallistunut itse sormuksen hankintaan jollain tasolla?
Oletko itse maksattanut koko sormuksen puolisollasi?
No ei se tässä vaiheessa enää sillä tavalla rakkauteen usko, että siinä mielessä olet kyllä ”kakkonen”.
Minun mies tatuoi minulle sormuksen ja sanoi jos erotaan niin hän katkaisee sormen puukolla
Kyllä silleen kirjaimellisesti olet se kakkosvaihtoehto, jos kerran omet miehesi 2.vaimo.
No ehkä ajatteli hankkiessaan, että tuo sormus on sinun tyylisesti, eikä miettinyt, että onhan varmasti kalliimpi kun exälle ostettu?
Jos tuolla avokillani olisi ex, niin ei minua kiinnosta mitä on hänelle aikoinaan ostellut. Sormuskin on aika henkilökohtainen juttu ja ainakin omalla kohdallani enemmän merkitsisi se, että se olisi a) minun näköiseni ja b) arjessa sen verran käytännöllinen, että sitä pystyisin ja uskaltaisin pitää.
*kalliimpi
Ap