Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pahaa on siinä että tykkää vähän nuoremmista miehistä?

Vierailija
26.05.2015 |

Olin muutaman kaverin kanssa istumassa sinkkunaisten iltaa, ja kävi näköjään selväksi että pahin asia on jos nainen pitää 5-10 vuotta nuoremmista miehistä. Pitää joko tykätä oman ikäisistä tai vanhemmista, tai sitten olla kunnon puuma joka haluaa huomattavasti nuoremman. Jos haluaa nuoremman, mutta vain vähän nuoremman niin silloin on sairas perverssi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallinen "koodi" on että mies ei saa olla nuorempi. ja siitä saa poiketa vain selkeissä tapauksissa (puumat)

samanlainen koodi kuin miesten pukeutuminen linnan juhlissa. frakki/tumma puku -linjasta saa poiketa vain jos siitä poikkeaa ihan täysin ja puku on täysin erilainen kuin koodin mukainen puku (esim kansallispuku)

Vierailija
2/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa. Omassa ystäväpiirissäni sitä pidetään yhtä normaalina kuin ikäeroa toiseenkin suuntaan. Harvan olen huomannut edes kyselevän mitään ikiä kavereiltaan. Enkä itsekään tiedä kaikkien ystävieni miesten ikiä. En tee tiedolla mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi paha asia? Minä en omaikäistä miestä huoli enkä todellakaan jotain vanhempaa miestä.

Vierailija
4/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias nainen. Ex-mieheni(lasteni isä) oli 7 vuotta nuorempi ja nykyinen miesystäväni 14 vuotta nuorempi.

Vierailija
5/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, että naiset alistavat kanssasiskojaan määrittelemällä mikä on normaalia pariutumista ja mikä ei. En yhtään ihmettele, että miehet puuma-kommentteillaan haluaa laittaa naiset haluamaansa ruotuun, mutta miksi naiset tekevät tätä toisilleen? Eikö meidän naisten pitäisi kannustaa toisiamme tekemään niin kuin itse haluamme? Onpa vanhanaikaista ajatella, että nainen saisi pariuitua vain oman ikäisen tai vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
6/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään. T. Nuorempi mies

Vierailija
7/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä? En ole itse huomannut muiden paheksuvan, vaikka viimeisimmät miehet joita olen tapaillut, ovat olleet 6-8 vuotta minua (28) nuorempia. Ihmetyttää kyllä, miksi nykyään lähes kaikki minua lähestyvät miehet ovat juurikin tuota ikäluokkaa.

Vierailija
8/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä kauheaa on, jos nainen tykkää itseään (huomattavasti) vanhemmista miehistä.

Miehet kyllä saavat tykätä rauhassa kaikenikäisistä naisista!