Entisen tyttöystävän haju ei irtoa lakanoista
Olen pessyt lakanat tuulettanut patjat, mutta ei haju lähde mihinkään. Tää on kamalaa, kun uuden tyttöysvävän kanssa olemme sängyssä.
Kommentit (19)
Se on merkannut reviirinsä kunnolla :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:15"]
Olen pessyt lakanat tuulettanut patjat, mutta ei haju lähde mihinkään. Tää on kamalaa, kun uuden tyttöysvävän kanssa olemme sängyssä.
[/quote]
Timo... Lopeta.
Harvoin ihmisestä kovin voimakasta hajua jää, muuten kun ehkä mieleen.. Paitsi tietysti jos exä esim. maannut kuolleena sun sängyssä pitkään, kalman haju voi tarttua. Tapoitsä sen?! :(
Uus sijauspatja ja lakanat ehkä? :D
Harvinaisen pahanhajunen exä sulla :D
Eiköhän se ole vain sulla/teillä päässä. Itse pelkäät, että uusi tyttö haistaa vanhan niissä lakanoissa ja kuvittelet olemattomia tai sitten uusi tyttö on niin sairaalloisen mustasukkainen että valittaa olemattomasta hajusta saadakseen sut ostamaan uuden sängyn ja lakanat ja kohta uudet vaatteetkin...
joka tapauksessa, jollain viiraa päässä.
Haistaako tämä uusi nainen sen hajun?
Jos se uusi tyttis haisee samalta kuin vanha ;)
Niin, voihan se olla esim.hajuveden tuoksu eikä mikään paskan haju? Mulla on ainakin yksi tuoksu niin voimakas, ettei lähde pesussa pois vaatteista( Oscar De La Renta)
Pese ne lakanat 90 asteessa ja laita huuhteluainetta
Sinulla on hajunenä.
Täältä löydät sen hoitoon ohjeet -> https://www.google.fi/search?q=hajunen%C3%A4n+hoito&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Q3xkVfiLNYG7sQGAu4DoDg
ei se haju tule lakanoista vaan patjasta
Ripuloi ja oksenna siihen patjalle, eiköhän ne hajut peitä kaiken
No sitten ei varmaan auta muu kun patjan ja petivaatteiden poltto roviolla. Kuinka pahalta sun ex voi haista että patjakin lemahtaa??