Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa hyväillä miestäni

Vierailija
26.05.2015 |

Ongelma on siis se että mieheni ei reagoi mihinkään hyväilyihini sängyssä. Ei huokaise, murahda tai mitenkään muutenkaan anna ilmi että tuntuu hyvältä. Ei myöskään ole kertonut mistä pitää kun olen yrittänyt kysyä eikä esim. ohjaa kättäni oikeaan paikkaan seksin aikana jos otteeni on 2 cm pielessä.

Masentaa kun tuntuu etten 10 vuodessa ole oppinut tuottamaan hänelle nautintoa. Hän sen sijaan tuntee minun nautintoni salat läpikotaisin ja seksi on minun tyydytykseni osalta hyvää.

Tunnen että en naisena pysty tarjoamaan hänelle parasta mahdollista seksiä koska hän ei ole koskaan, edes suhteemme alussa ollut valmis neuvomaan tai opastamaan minua siihen, mistä hän nauttisi. Mies sanoo että minun nautintoni on hänelle tärkeintä mutta valitettavasti jo seksuaalisen itsetuntonikin vuoksi minulle on myös tärkeää osata tyydyttää hänet. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies vaan on sellainen, ettei halua jostain syystä antautua eikä ehkä ole sillä tavalla kontaktissa kroppaansa, että edes itse tietäisi mitä sun pitäisi tehdä. Minä saatan olla naisena vähän samanlainen, kiinnostaa opetella hyväilemään miestä, mutta on vaikea tietää mitä itse tarvitsisin. Se liittyy siihen että olen enemmän pääni sisällä kuin koen asioita aistien kautta, mutta myös siihen valitettavasti, että pidän etäisyyttä suhteessa. Toisesta hyväksyn kyllä kaiken ja haluan sillä tavalla lähelle ja ymmärtää sitä toista, mutten ole halukas antamaan itsestäni samaa.

Tosin pidän aika tylynä jos ei mitenkään reagoi toisen yrityksiin, edes kohteliaisuudesta voisi.

Vierailija
2/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voihan se olla että mieheni vain on sellainen mutta kuinka hyväksyä asia. Miehen tietynlainen passiivisuus on alkanut vaikuttaa minuunkin niin, etten itsekään pysty heittäytyä ja olla rentona. Kuinka voisinkaan kun tunnen jatkuvasti että olen huono sängyssä, kuin sisar miehelleni. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä olisko kuitenkin mahdollista, että mies kyllä nauttii kaikesta kosketuksestasi ja on seksiin tyytyväinen, mutta itse henkisesti tarvitsisit häneltä voimakkaamman vasteen? Eli kun miehelle ominainen ilmaisu ei riitä sinulle, seksuaalinen itsetuntosi heikentyy ja ajaudut arvelemaan koskettavasi häntä aina vain väärin. Tällöin sinun ehkä pitäisi vapautua jotenkin siitä ajatuksesta että tarvitsisit lisäohjeita, luottaisitkin itseesi ja siihen että kosketuksesi on oikeasti aivan riittävän nautittava miehellesi.
Jos sitten on todella niin, että miehesi on melkein aivan "lahna", ei ilmaise kiihtyvällä kosketuksella, hengityksellä ja reippaalla erektiolla kosketukseesi ja hän ei laukea kuin omin käsin, on ongelma mielestäni 100% varmasti jossain paljon syvemmällä kuin sinun 2 cm tai edes 5 cm väärään suuntaan osuvassa hyväilyssäsi.
Nainen 43v.

Vierailija
4/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin ap vasta lähetettyäni omani tuon postauksesi, jossa mietitkin jo mahdollisuutta että kyse on miehen ominaispiirteestä. Edelleen kuitenkin kannustaisin pohtimaan, onko todella niin ettei miehesi nauti vai onko tuo pelko sinun sisällesi kasvanut uskomus.
Nainen 43v.

Vierailija
5/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika osuvalta, Nainen 43v. Ehkä tosiaan tarvitsisin voimakkaamman reaktion mieheltä jotta kokisin "onnistuvani". Mutta miten voisin kehittää itsetuntoani niin etten tarvitsisi niin paljon juuri tietynlaista pönkitystä mieheltäni? -Ap

Vierailija
6/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan mun kokemuksen mukaan kauheasti "hihku" hyväilystä. Makaavat vaan hiljaa paikoillaan ja toivovat, että homma hoidetaan nopeasti ja perinteisesti. Siinä jää myös miehelle aika tyhjä olo.

dressman

Vierailija
7/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitus olisi hyvä suorittaa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti perinteisellä tavalla. Tällöin jää aikaa tärkeämpiin asioihin, kuten imuroimiseen.

Vierailija
8/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se niin menee. Kaikkia ei kai vaan seksi kiinnosta niin paljoa. Tuskin se taidoista kiinni on.

dressman

Vierailija
9/11 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenpä et kysykään enää, mitä teen väärin ja miten voisin antaa miehelleni paremman nautinnon, vaan miten voisit itse nauttia seksistä enemmän kun miehesi on makuusi hieman liian hiljainen :).
En voi puhua kuin omasta kokemuksestani, mutta minusta asia on parasta vain kertoa miehelle. Mulle on tärkeää, että mies ilmaisee jotenkin laukeavansa pian, jollain äänellä tai sanalla, koska se kiihottaa minua valtavasti ja saan vain siten itse myös helposti orgasmin. Jos seksiä pitää joskus harrastaa ihan hipihiljaa (lasten takia), on paljon vaikeampi saada toisen kiihottumisesta itselleen samalla lailla nautintoa.
Välttäisin ehkä asiasta puhuessa viittaamasta negatiivisesti asiaan tyyliin "en pysty nauttimaan ja mua masentaa kun.." vaan just toisinpäin: "mä kiihotun aivan hirveästi kun huomaan että sä oot laukeamassa". Kerroin myös, että jo hänen pieni huokaisunsa kun otan suihin saa mutkin aivan märäksi. Ihan näin konkreettisesti, ei mitään kiertoilmaisuja.
Anna vaan rohkeasti joka tapauksessa itse nautinnon ilmaisullesi rohkeasti tilaa siihen luottaen että miehesikin kyllä nauttii kaikesta. Eiköhän hän sano, jos seksi ei maistu tai muuten osoittaa sen ja koeta luottaa itseesi. Kun voihkit, ääntelehdit ja nautit vapaasti sekin jo osaltasi lisää ehkä tyytyväisyyttäsi seksiin, on siksi ihan turha pidätellä :). Kun saatte puhuttua asiasta kivassa fiiliksessä hyvän seksin jälkeen, ootte jo askeleen lähempänä sitä mitä toivot.
Nainen 43v.

Vierailija
10/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi hyvilemään sinua siten kuin haluaisi sinun hyväilevän häntä.

Vierailija
11/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 viestijällä on sama idea kuin itsellä ollut pitkään. Uskon, että miehellä ja naisela on samoja herkkiä alueita kuten iho, rinnat, välilihat, peppu (hyväily ei välttämättä mitään sisälle työntöä), värkit nyt on erilaiset.

Itse tykkään paljon siitä kun saan naiselleni nautinnon aikaiseksi. Tuntuu omakin orkku paljon voimakkaammalta. Meillä ehkä vähän sama, mutta nautin naisen kropasta niin paljon, että ei välttämättä kaipaa sen enempää kuin että saa syödä silmillä ja suulla sitä ihanaa kroppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä