Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino sitä ja ulkonäkö tätä!

Vierailija
25.05.2015 |

Otetaan kuvia perseestä, pumpataan silikoonia, laitetaan botoxia, laihdutetaan ja harrastetaan fitnessiä.

Samalla katson tuota pientä täydellisen kaunista ja luonnollista viisivuotiastani ja toivon koko sydämestäni, että hän uskoisi olevansa riittävä ja kaunis myös aikuisena naisena. Vaikka vyötäröllä olisi pari ylimääräistä makkaraa ja rinnat olisi kaikkea muuta kuin lehtien kuvissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:39"]

Kuulemma sillä on eniten vaikutusta jos lasta ei arvostella tai sanota asioita kuinka hän olisi parempi ulkonäöllisesti, lapsuudessa siis. Ja samoin kun ei itse arvostele itseään. 

Olen niin onnellinen, ettei minulla ole mitään ulkonäköpaineita, enkä mieti miltä muutkaan näyttävät. 

Kehua silti voi, kaiketi, mutta ei sanoa, miten olisit parempi.

[/quote]

Jatkan vielä, että minulla on jopa yksi työkaveri, joka sanoo joskus miten näyttäisin kivemmalta. Olen aina silloin vähän hoomoilasena, että tota anteeksi, mitä, öööö? Ei hän tietenkään mitään pahalla sano, mutta kun en siis todellakaan ole kysynyt edes vinkkiä! Ja peseydyn kyllä, käyn kampaajalla ja olen siisti. Mutta kai hän sitten vain haluaa "olla rohkea" ja sanoa, mitä ajattelee. Ei tule ajatelleeksi, että se oikeasti kuulostaa aika tuomitsevalta. Sanon aina vaan, että jaa niin joo, ja panen toisesta korvasta vinkit ulos :)  Hän ehkä ajattelee, että huonoitsetuntoisena mietin kelpaanko ulkonäöllisesti ja antaa vinkkejä! 

Vierailija
2/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:39"]

Kuulemma sillä on eniten vaikutusta jos lasta ei arvostella tai sanota asioita kuinka hän olisi parempi ulkonäöllisesti, lapsuudessa siis. Ja samoin kun ei itse arvostele itseään. 

Olen niin onnellinen, ettei minulla ole mitään ulkonäköpaineita, enkä mieti miltä muutkaan näyttävät. 

[/quote]

Jatkan vielä, että minulla on jopa yksi työkaveri, joka sanoo joskus miten näyttäisin kivemmalta. Olen aina silloin vähän hoomoilasena, että tota anteeksi, mitä, öööö? Ei hän tietenkään mitään pahalla sano, mutta kun en siis todellakaan ole kysynyt edes vinkkiä! Ja peseydyn kyllä, käyn kampaajalla ja olen siisti. Mutta kai hän sitten vain haluaa "olla rohkea" ja sanoa, mitä ajattelee. Ei tule ajatelleeksi, että se oikeasti kuulostaa aika tuomitsevalta. Sanon aina vaan, että jaa niin joo, ja panen toisesta korvasta vinkit ulos :)  Hän ehkä ajattelee, että huonoitsetuntoisena mietin kelpaanko ulkonäöllisesti ja antaa vinkkejä! 
[/quote]
Minä taas jaksan oman verran kuunnella. Sitten lämäytän takaisin jonain päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien kuvissa?

Vierailija
4/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai mediassa ylipäänsä.

Vierailija
5/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullista että nainen on vielä tänäkin päivänä pitkälti objekti. Ei miehille vain ole samanlaisia ulkonäköpaineita ym.

Vierailija
6/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän