Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noi romaanit on kaikki kaupungin vuokrataloissa?

Vierailija
25.05.2015 |

Kiva yrittää löytää sopivaa asuntoa kun joka talossa romaaneja! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyyn moiset turjakkeet saa nätisti järjestykseen. Kirjastot ja vanhainkoditkin huolivat niitä ihmisiä viihdyttämään.

Vierailija
2/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kaunokirjallisuus sua kovin kiinnostaa? Kannattaa huomioida muuttaessa myös kirjastojen ja kirjakauppojen läheisyys. Harmittaishan se aina kotiin tullessa tai sieltä lähtiessä nähdä romaanipaikkoja. Antikvariaatit ovat myös vaarallisia, sisältävät usein niitä paksuja, vanhoja ja painavia klassikkoromaaneja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ilahduttaa kuulla, että kaupungin vuokrataloissakin luetaan ahkerasti.

Vierailija
4/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, en tiennytkään että mun kirjallisuus voi haitata noin paljon! Olen kyllä karsinut paljon poiskin. Sori!

Vierailija
5/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se johtuu mun kirjahyllystä, ettei naapuri saa kämppää myytyä. Tätä siis myös omistuskämpissä!

Vierailija
6/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vitsikkäät luulee keksineensä ihan uuden ja nasevan romaanivitsin. Saisko vielä yhden kirjaläpän, ei ole tainnut tarpeeksi vielä tulla?

Aloittajalle vinkiksi, ensi kerralla puhut asioista niiden oikealla nimellä jos kirjoitusasu on hakusessa. Manne on manne vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
7/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä nyt vittu järkeä. Kukaan yksityinen ei manneille vuokraa. Asunnon ostaminen puolestaan vaatii tuloja ja töitä, jotta pankista saa lainaa omaa asuntoa varten. Koska romanikulttuurissa työntekoa ei arvosteta, myöskään tämä ei ole mahdollista.

Vierailija
8/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei oo varaa valita naapureitaan. Pa olen siis itsekin.

Vierailija
9/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole saaneet ravihevosellaan vielä tienattua tarpeeksi omistusasunnon hankkimiseen...

Vierailija
10/10 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:09"]

Kiva yrittää löytää sopivaa asuntoa kun joka talossa romaaneja! :(

[/quote]Jos suomessa kuuluu johonkin vähemmistöön, sinulle jaetaan rasistikortti, jolla saa huomattavia etuja valkoiseen heteroon nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi