Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Minttu Virtasen elättäminen on ok mutta...t.ammattivalittaja

Vierailija
25.05.2015 |

tavallinen nainen ei saisi jäädä kotiäidiksi vaikka eläisi vaatimatonta elämää, maksaisi osan laskuista itse eikä vaatisi merkkivaatteita yms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko keksiä nyt muuta elämää kun tämän av-palstan?

Vierailija
2/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuomitsee? Ketään ei kiinnostaisi teidän perheenne kuviot, jollet itse siitä aiheesta avautuisi joka helkkarin päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:55"]

Voitko keksiä nyt muuta elämää kun tämän av-palstan?

[/quote]

Toinen aloitukseni vasta tänään.ap

Vierailija
4/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:54"]

tavallinen nainen ei saisi jäädä kotiäidiksi vaikka eläisi vaatimatonta elämää, maksaisi osan laskuista itse eikä vaatisi merkkivaatteita yms.

[/quote]

Nainen, joka systemaattisesti henkisesti phaoinpitelee lapsiaan oman etunsa vuoksi, ei ole "tavallinen" vaan kusipää.

Vierailija
5/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:01"]

[/quote]

Nainen, joka systemaattisesti henkisesti phaoinpitelee lapsiaan oman etunsa vuoksi, ei ole "tavallinen" vaan kusipää.

[/quote] Kuka muka henkisesti pahoinpitelee lapsiaan?ap

Vierailija
6/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen veronmaksajat kiittävät miestäsi sun elättämisestä.

Vierailija
7/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei todellakaan kiellä jäämästä kotiäidiksi, tai edustusrouvaksi tai muuten vaan miehen tuloilla elämään. Nämä on kunkin perheen sisäisiä asioita eikä niihin ole muilla nokan koputtamista. Niin kauan kuin yhteiskunnan ei tarvitse elättää näitä oleilijoita niin ei ole kenenkään asia todellakaan. 

Olen itsekin ollut monta vuotta kotona enkä kyllä koskaan ajatellut että se kuuluisi kellekään että mieheni elätti minut ja lapset ne vuodet. Äitini on ollut kotirouva koko ikänsä, eikä siihenkään ole kellään sanomista. 

Vierailija
8/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote] Kuka muka henkisesti pahoinpitelee lapsiaan?ap

[/quote] Sellainen kusipää,joka ei pidä yhteyttä' adoptioon antamaansa lapseen, vaikka tämä yhteyttä yrittää, ei mene lapsen juhliin oman mukavuutensa vuoksi ja riistää veljeksiltä toisensa.

Vaikea uskoa, että niinkin pahoja ihmisiä on?

[/quote] Hänellä on jo vanhemmat,adoptiovanhemmat. Ja olenhan mä facen ja puhelimen välityksellä pitänyt yhteyttä.ap

Vierailija
9/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:28"]

Hänellä on jo vanhemmat,adoptiovanhemmat. Ja olenhan mä facen ja puhelimen välityksellä pitänyt yhteyttä.ap

[/quote] Eli se, mikä on sinulle "mukavinta" on lapselle parasta, vaikka tämä pyytäisi muuta.

ällöttävä olet.

Vierailija
10/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:28"]

Hänellä on jo vanhemmat,adoptiovanhemmat. Ja olenhan mä facen ja puhelimen välityksellä pitänyt yhteyttä.ap

[/quote] Eli se, mikä on sinulle "mukavinta" on lapselle parasta, vaikka tämä pyytäisi muuta.

ällöttävä olet.

[/quote] Sinä nyt et kaikkea tiedä joten ihan turhaan kritisoit minua. Oletko muuten mummeliisa?ap

Vierailija
11/11 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin Minttu Virtasen elattaminen on ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi