Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies työpaikalla

Vierailija
25.05.2015 |

Taustaa, olen jo nelikymppinen kurppa, ja onnellisesti aviossa, mutta tästä huolimatta olen kehittänyt teinimäisen ankaran ihastuksen puolituttuun mieheen, johon törmään silloin tällöin työympyröissä.

Kun tapaan hänet sattumalta töissä, joudun yleensä paniikkiin, vatsa tuntuu kääntyvän ympäri, ja yritän yleensä kadota paikalta vähin äänin, ennenkuin teen itsestäni idiootin.

No, törmäsin häneen juuri äsken, ja jäimme juttelemaan (hänen aloitteestaan) niitä näitä noin puoleksi tunniksi. Onnistuin olemaan hauska ja rento hänen seurassaan, mikä yllätti itsenikin täysin. En tosin muista puoliakaan puheenaiheista, koska tuijotin vaan hänen kauniita silmiään, ja mietin, mitä hän tekisi, jos tietäisi mitä mun mielessäni oikeasti liikkuu (haluaisin repiä hänen vaatteensa pois, ja raahata mukanani kopiohuoneeseen). KUn erosimme, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, ja jalkani olivat kuin hyytelöä.

Näin. Oli pakko avautua johonkin, kun en tästä voi kenellekkään kertoa. Ja tiedoksi, että olen onnellinen oman mieheni kanssa, enkä pettäisi häntä, vaikka tilaisuus tulisikin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että sivistysmaissa kuten Saudi-Arabiassa tuollaiset hairahtavaisuuteen taipuvaiset saastaiset portot olisi poistettu jo ajat sitten pois päivänjärjestyksestä? Täällä naisten ja maahanmuuttajien luvatussa maassa kuitenkin avioliitto ei enää merkitse mitään ja kiimavittua jakava lutka onkin "itsenäinen ja "rohkea " nainen ja kaunan pyyhteettömästä kunnollisesta vaimoaineksesta. Tuollaiset moraalittomat elukat tulisi välittömästi teloittaa tällä laitteella: http://www.medievality.com/images/torture/head-crusher.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi