Perinteisten miesten synti
Mikä ihme siinä on että miesten ei anneta olla miehiä jos ne sitä haluaa? Ei, en nyt puhu ryyppäämisestä ja väkivaltaisesta käytöksestä. Olen itse stoalaisen filosofian noudattaja. Se on filosofia joka opettaa nöyryyttä, kunnioitusta, itsensä kehittämistä sekä omien tunteidensa hallitsemista. (Huom, hallitsemista, ei tukahduttamista).
Miksi tämä nähdään vieläkin jotenkin toksisena? Minä ainakin aion seurata tätä filosofiaa ja kehittyä sekä fyysisesti treenaamalla että henkisesti opettamalla kuria ja tyyneyttä.
En oikeasti ymmärrä miksi ihmiset hyväksyvät sen että esim yksi ilkeä kommentti joltain tuntemattomalta pilaa heidän koko viikkonsa. Oikeasti, ei tämä ole mikään tapa elää!
Kommentit (4)
Miten tuo sinun elämäntapa nähdään toksisena? Ennemminkin enemmän ja enemmän arvostettavampaa ja kypsää.
Äh, odotin jotain fiksua kirjoitusta, mutta eipä ollutkaan. Yritä kirjoittaa tekstisi uudelleen ja tehdä siitä vähän mukaansatempaavampi ja provosoivampi.
Perinteiset miehet noudattaa perinteitä. Ne perinteet on epätasa-arvoisia. En ihan tajua miten toi sun stoalaisuus liittyy siihen.
Aha