Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perinteisten miesten synti

Vierailija
23.01.2022 |

Mikä ihme siinä on että miesten ei anneta olla miehiä jos ne sitä haluaa? Ei, en nyt puhu ryyppäämisestä ja väkivaltaisesta käytöksestä. Olen itse stoalaisen filosofian noudattaja. Se on filosofia joka opettaa nöyryyttä, kunnioitusta, itsensä kehittämistä sekä omien tunteidensa hallitsemista. (Huom, hallitsemista, ei tukahduttamista).
Miksi tämä nähdään vieläkin jotenkin toksisena? Minä ainakin aion seurata tätä filosofiaa ja kehittyä sekä fyysisesti treenaamalla että henkisesti opettamalla kuria ja tyyneyttä.
En oikeasti ymmärrä miksi ihmiset hyväksyvät sen että esim yksi ilkeä kommentti joltain tuntemattomalta pilaa heidän koko viikkonsa. Oikeasti, ei tämä ole mikään tapa elää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo sinun elämäntapa nähdään toksisena? Ennemminkin enemmän ja enemmän arvostettavampaa ja kypsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, odotin jotain fiksua kirjoitusta, mutta eipä ollutkaan. Yritä kirjoittaa tekstisi uudelleen ja tehdä siitä vähän mukaansatempaavampi ja provosoivampi.

Vierailija
4/4 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset miehet noudattaa perinteitä. Ne perinteet on epätasa-arvoisia. En ihan tajua miten toi sun stoalaisuus liittyy siihen.