Olen tappanut :(
Kesäisin hyttysiä. Se alkoi jo lapsena mökillä ollessa. Metsästä ne pienet verta imevät riiviöt hyökkäsivät kimppuuni. Muistan ensimmäisen tapponi. Se oli iso naaras. Ne ovat aina naaraita ( ei naisvihaa )
Löin käsivarttani ja näin oman vereni. Sain tyydytyksen tunteen. Enää ei pistä minua se paholainen. Siitä lähtien olen tappanut itikoita eri puolilla Suomea. Kädellä, lehdellä, milloin milläkin. Sota niitä vastaan jatkuu vieläkin. Koko talvi aikaa valmistautua. Pidättekö te palstalaiset itikoiden kuolemasta? Mitä keinoja käytätte?
Kommentit (11)
Noh, huolehdihan itsestäsi ettet tule tapetuksi.
Kuulostaa kyllä sisäistetyltä naisvihalta: se tulee niin luonnostaan ettet itsekään tajua. Näin salakavalasti patriarkaatti toimii.
Eteläisellä Pohjanmaalla itikka on yhtä kuin lehmä...
Läpsi vaan.
🐄
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä sisäistetyltä naisvihalta: se tulee niin luonnostaan ettet itsekään tajua. Näin salakavalasti patriarkaatti toimii.
Feminismi on uskomatonta. Jopa itikoiden lopettaminen saadaan kuulostamaan naisvihalta.
Vierailija kirjoitti:
Eteläisellä Pohjanmaalla itikka on yhtä kuin lehmä...
Läpsi vaan.
🐄
En ole koskaan kuullutkaan. Ette taida siellä puhua Suomea!!
ei saa tappaa pikkulintujen ruokaa, jollet itse sillä ravitse itseäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on uskomatonta. Jopa itikoiden lopettaminen saadaan kuulostamaan naisvihalta.
No verta imevät itikat ovat kyllä naaraita : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No verta imevät itikat ovat kyllä naaraita : )
Naaraita ovat, eivät naisia. Vain ihmisistä puhutaan mies ja nainen. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan naishyttynen tai mieshyttynen. Eikä kenenkään kissa ole naiskissa tai mieskissa.
Ostin nyt kesää varten hyönteismyrkkyä. Olenko hirviö jos kaasutan ne??
Hehheh... Huono aloitus. Yrititkö olla hauska?