Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin kaveriltani, että yhtä yhteistä kaveriamme ärsyttää, kun en pidä häneen yhteyttä

Vierailija
22.01.2022 |

Olen itsekin huomannut viimeisen parin vuoden aikana, että hän ei myöskään pidä minuun juuri mitään yhteyttä. Itse olen aina välilllä laittanut jotain viestiä tai linkannut juttuja, joista luulen hänen olevan kiinnostunut. Hän kyllä aina vastaa viesteihini, mutta ei itse lähetä minulle mitään oma-aloitteisesti, siksi on kummallista, että hänen mielestään minä en pidä yhteyttä. Ei tee mieli kovin usein laittaa mitään, kun tuntuu, että häntä itseään ei kiinnosta olla kanssani tekemisissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako panostaa tuollaiseen kaverisuhteeseen noinkaan paljon kuin jo teet.

Vaikuttaa yhtä "läheiseltä" kuin etäkurssin opettaja, jolle lähetetään silloin tällöin essee arvosteltavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ärsyyntynyt jostakin väärinkäsityksestä tai kokenut aiemmin yhteydenpidon yksipuoliseksi ja lopettanut. Minulla yksi kaveri, johon en tästä syystä pidä oma-aloitteisesti yhteyttä, sillä emme saa edes tapaamisia sovittua vaan yhteys on virtuaalista ja hän pitää minuun sillä tavoin yhteyttä muttei ehdi tapaamaan. Voisin kuvitella jotakin tällaista taustalle ehkä?

Vierailija
4/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ite tee asialle mitään, ni miksi sunkaan pitäisi tehdä. Mua ärsyttää ihmiset, jotka valittaa kun koskaan ei nähdä tms ja sitten eivät itse tee asialle mitään. Mulla on ollu tällasia kavereita, ja enää en jaksa yrittää tehdä kaveriuden eteen asioita. Ei siinä oikeen muuta voi, kun aikaa on rajallisesti ja se kannattaa käyttää ihmisiin joista välittää ja jotka välittää susta ja osoittavat sen.

Vierailija
5/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ite tee asialle mitään, ni miksi sunkaan pitäisi tehdä. Mua ärsyttää ihmiset, jotka valittaa kun koskaan ei nähdä tms ja sitten eivät itse tee asialle mitään. Mulla on ollu tällasia kavereita, ja enää en jaksa yrittää tehdä kaveriuden eteen asioita. Ei siinä oikeen muuta voi, kun aikaa on rajallisesti ja se kannattaa käyttää ihmisiin joista välittää ja jotka välittää susta ja osoittavat sen.

Itse mielelläni näkisin muutamaa vanhaa ystävää, mutta he eivät saa asialle oikeasti tehtyä mitään ja yhteydenpito on yksipuolista. Mitä siinä muka voi tehdä

Vierailija
6/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhteissa on paljon työtä ja jos hän käy vielä palkkatöissäkin. Jotkut tarvitsevat lepoakin.

Vierailija
7/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin nämä jotka tuhisee ettei joku tervehdi, mutta eivät itse koskaan tervehdi ensin.