Miksi en saa suunnilleen tasoistani kumppania?
Olisi kiva jos olisi joku, jonka kanssa voisi kesäisin pyöräillä, vaeltaa tai sitten muuten matkustella maailmalla (koronan jälkeen). Äly olisi kumppanilla samantasoista ja omistaisi myöskin vähintään amk-tason tutkinnon ja olisi kunnianhimoinen. Mutta ei. En minä halua taas elää samanlaista kulissielämää, kuin omat vanhempani.
Omien vanhempieni liitto näyttää minulle lähinnä ajan hengen vaatimalta kulissilta. Isäni matkusteli ulkomailla yksin, oli harrastukset joissa kävi yksin (ehkä jotta sai olla kotoota pois?). Äitimme hoiti nöyrästi ja kiltisti lapset ja kodin ajan hengen vaatimalla tavalla. Jos oli sukujuhla jossain, niin silloin edustimme perheenä. Lähinnä minun silmissä tuo näyttää kulissilta, jotta kukaan ei paheksuisi kasarilla vanhapoikaa.
Eräskin neljän lapsen yksinhuoltajaäiti, joka siinä lihavan ja sairaalloisen lihavan rajalla lähinnä oli kotiinsa jämähtänyt, ei juuri liikuntaharrasteita ollut eikä koulutusta, ei käynyt ulkomailla käsittääkseni kertaakaan. Ei tämmöisiä kiitos.
M36
Kommentit (6)
Annan tyhjentävä vastauksen kaikkiin miksi en löydä kumppania -kysymyksiin:
Molemminpuolinen rakastuminen ei ole vielä tapahtunut.
Case closed.
Ei ehkä kannata ajatella tasoja, vaan katsoa että millaisia miehiä tavoittelemasi naiset valitsevat.
Älä etsi tinderistä, etsi työpaikaltasi!
Työpaikka, harrastuskuviot... Joku paikka, missä tutustuu ihmiseen itsenään eikä pinnalliseen, ulkoiseen mielikuvaan. Tietty monesti menee siinä vikaan itsekin, etenkin miehet, että vaikka kuinka väittää hakevansa ensisijaisesti muita ominaisuuksia esim. yhteiset harrastukset, älykkyys, kunnianhimo, yhteiset perhearvot tms. niin silti ruksitaan yli ne ei niin kauniit tavalliset keskivertonaiset, tutustumatta sen paremmin. Jos toivot, että sinulle annetaan mahdollisuus, anna itsekin muille.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka, harrastuskuviot... Joku paikka, missä tutustuu ihmiseen itsenään eikä pinnalliseen, ulkoiseen mielikuvaan. Tietty monesti menee siinä vikaan itsekin, etenkin miehet, että vaikka kuinka väittää hakevansa ensisijaisesti muita ominaisuuksia esim. yhteiset harrastukset, älykkyys, kunnianhimo, yhteiset perhearvot tms. niin silti ruksitaan yli ne ei niin kauniit tavalliset keskivertonaiset, tutustumatta sen paremmin. Jos toivot, että sinulle annetaan mahdollisuus, anna itsekin muille.
Kunhan keskivertonainen nyt tarkottaisi kuitenkin hoikahkoa/normaalipainoista. Itse katson monesti ensin kroppaa ja vasta sitten naamaa. Joskus on mennyt vikaankin ja kropasta huomannut et nainen onkin täysin alkoholisti. Oikeat alkkikset ovat monesti hoikkia kun ainoa energia tulee alkosta.
M36
Nössöt miehet saavatkin jäädä yksin.