Kumpaan muuttaisit ennemmin: Yhdysvaltojen South Carolinaan vai Australian Queenslandiin?
Kumpi on ylipäätään houkuttelevampi, Yhdysvallat vai Australia?
Kommentit (26)
Australia on vaan niin kaukana Euroopasta.
Australia tietenkin! Hyvinvointivaltioista toiseen hyvinvointivaltioon jossa parempi sää ja hienot rannat.
Toisaalta on aika kaukana jos haluaa tulla käymään Suomessa
Jenkkeihin voisin muuttaa mielelläni. Australia, ei kiitos.
SC. Koska Carolina Hurricanesissa pelaa suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Australia kysymättä.
Miksi kysymättä?
Katsellen, miten Australia on kohdellut kansalaisiaan viime aikoina, en ikinä muuttaisi sinne.
Australia. Queensland on tropiikkia, itselleni ehkä liian kuuma paikka. Mutta jos pitäisi valita, niin Queensland. Usa: han en ikinä muuttaisi. Usa on järkyttävä maa, Australia on sentään demokratia.
Australia. Yhdysvaltoihin en muuttaisi ikinä.
Australiaan muuttaisin, kerran olen käynytkin.
Usa olisi kaltaiselleni köyhälle maanpäällinen helvetti. Australiaa lähempänä on myös kiinnostavia matkakohteita: Indonesia, Singapore, Uusi-Seelanti, Papua Uusi-Guinea.
Queenslandiin ehdottomasti. Nuoruuden poikaystävä on kotoisin Gold Coastilta ja rakastuin kaupunkiin jo pari vuosikymmentä sitten. Ei minulla ole tosin mitään South Carolinaa vastaan.
Australiahan on kaukana demokratiasta. Ovatko kaikki vastaajat shillejä? :D
Etelä-Carolina aivan ehdottomasti. USA:ssa on vielä vapauksia, ja etelässä on mukavia ihmisiä.
Australiassa ei ole mitään minulle. Liian kaukana, liian kuumaa ja äärimmäistä.
Yhdysvaltoihin en matkustaisi edes lomalle, sekopäistä porukkaa maa täynnä. Aussit taas ei kiinnosta v*ttujakaan, puhuvat englantia todella ärsyttävän kuuloisesti.
Jos jonnekin pitäisi Suomesta muuttaa, niin muuttaisin Japaniin. Mielettömän kauniita, normaalipainoisia, jopa hoikkia, naisia maa puolillaan.
Suomessa naiset, (myös miehet ja valitettavasti myös lapset) vain läskistyvät koko ajan, Japanissa katukuvassa näkyy tuskin koskaan ylipainoista ihmistä.
Australian talous on menestynyt hyvin, mutta C0v1d-hysteria on paljastanut yhteiskunnasta aivan sairaita piirteitä ja suomalaisena en ehkä jaksaisi kovin pitkään "No worries, mate" -asennetta.
Jos olet jonkun siivellä elävä Sheila, niin lähde Australiaan. Itse valitsisin ilman muuta South Carolinan, koska haluaisin vaihtaa alaa ja SC:ssa on hyvä työllisyystilanne ja mahtavat työmarkkinat: paljon valmistavaa teollisuutta, jossa tarvitaan tavallisia työntekijöitä ja eri alojen asiantuntijoita ja jonka työntekijät tarvitsevat erilaisia palveluita.
https://industryselect.com/blog/top-10-manufacturing-companies-in-south…
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltoihin en matkustaisi edes lomalle, sekopäistä porukkaa maa täynnä. Aussit taas ei kiinnosta v*ttujakaan, puhuvat englantia todella ärsyttävän kuuloisesti.
Jos jonnekin pitäisi Suomesta muuttaa, niin muuttaisin Japaniin. Mielettömän kauniita, normaalipainoisia, jopa hoikkia, naisia maa puolillaan.
Suomessa naiset, (myös miehet ja valitettavasti myös lapset) vain läskistyvät koko ajan, Japanissa katukuvassa näkyy tuskin koskaan ylipainoista ihmistä.
Siellä olisit aina jotenkin ulkopuolinen ja kuin norsu posliinikaupassa kun et esim. osaa elekielen vivahteita. Japanilaiset tuskin ovat loppujen kovin innostuneita länsimaalaista.
Australia. Kaunis, turvallinen, rentoja ihmisiä.
Olisin sanonut Australia pari vuotta sitten mutta päättivät alkaa natseilemaan joten täytyy kallistua sen South Carolinan puoleen.
Suomessa on ihan samanlaista kuin Australiassa ihmisoikeuksien puolesta, minkä tiedät vasta, jos olet itse täällä kokenut. Siksi olisi ihan sama muuttaa sinne. Jos päädyt tietynlaiseen tilanteeseen, et ole koskaan yhteiskunnassa täysin osallisena, riippumatta, missä maassa asut. Et saa turvaksesi poliiseja, ambulanssia tai oikeutta.
USA ei kiinnosta sitten pätkääkään