Ensi viikon ruokalistaa
Sunnuntaina lasagnea, maanantaina kanakastiketta ja riisiä, tiistaina pasta bologneseja, keskiviikkona jauhelihakastiketta ja keitettyä perunaa. Miltä kuulostaa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees muuten, mutta missä vihannekset?
Lisäkkeenä on vihanneksia ja hedelmiä. Ap
Kolme kertaa jauhelihaa? Muutenkin kuulostaa kasarilta. Eikä tosiaan kasviksia. Ei mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa jauhelihaa? Muutenkin kuulostaa kasarilta. Eikä tosiaan kasviksia. Ei mulle.
On lisänä salaatteja. Ap
Paljon kastiketta, vähän vihanneksia.
Huomenna haudutan possunlapaa, teen liemestä kastikkeen ja paahdan lisukkeeksi uunijuureksia. Teen myös voipapu-paprikakeiton. Niillä mennään ainakin keskiviikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Syötetty possulle joka syödään viimeistää jouluna.
Minulla on ensi viikoksi pakkasessa Joulun jälkeen ostettuja karjalanpaistilohoja neljä 700g rasiaa. Niillä koitan selvitä perjantaihin asti. Spaghettia lisäkkeeksi ja sipulia. Muuta ei ole, mutta punkkua löytyy pari pulloa.
Voisipa itsekkin syödä tuolla tavalla :(
Kun saa päivässä syödä vaan 1200 kaloria, niin sillon ei mitään lasagneja tai pastajauhelihaa syödä.
Kaksi kertaa pastaa ja kolme kertaa jauhelihaa muutamassa päivässä. Aika mielikuvituksetonta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liikaa lihaa.
Liaan vähän!
Lisäisin pekonia ja makkaraa.
Tää on NIIN Ammattivalittajan keittiöstä.
Meillä päivällisinä kukkakaali perunacurrya 2pv, shepherd's pie 2pv, broilerinkoivet kasvis-riisipedillä 1pv ja hapankaaligulassi viikonloppuna.
Lounaina kasvissosekeittoa, munakasta, itsetehtyjä lihapasteijoita, tonnikala-fetasalaattia
Sunnuntaina salaattipäivä eli huomenna kylmäsavulohen jämät & keitettyä kananmunaa, sekalaisen salaatin sekaan kaikenlaista, mitä kaapista löytyy. Ma ja ti siskonmakkarakeittoa (tietysti iso läjä kasviksia pohjana, pari perunaa pilpottuna myös). Ke kanan takapylleröä eli jalkojen yläosat, nuijat syödään sitten erikseen. Lisukkeeksi riisiä. To paistettuja muikkuja, perunamuussia. Pe tulinen linssikeitto & pinaattisamosat. La ja su lasagne. Joka päivä lisukkeena salaattia tai uunikasviksia. Jälkkäriksi kahvia ja keksi, su jäätelöä. Lämmintä ruokaa syömme vain kerran päivässä, joten näillä mennään. Kaikki kotitekoista.