Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jatkuva heräily yöllä ja päivällä

21.09.2006 |

vauvani on 5.5 kk ja on reilun kuukauden heräillyt yöllä 1-2 tunnin välein ja päivällä 15min- 30 min välein. 4 kk iässä nukkui jo 8 tuntia yöllä, päivällä huonosti torkkuja vain. Yöllä tyytyy tuttiin ja hyssyttelyyn, olen myös tassutellut. Rintaa annan x2 yöllä, silloin kun tutti ei enää kelpaa. Päivisin joudun koko ajan antamaan tuttia vaunuun tai sitten olla liikkeellä. Olen aika väsynyt tähän, mikä avuksi??? ON uniriepuja ja leluja kokeiltu ja vieressäkin nukutettu, silti vaan heräilee usein. soseita ja puuroja syödään jo hyvin x4 päivä. Pari yötä sitten hän nukkui 4+4 yöllä, mutta nyt taas viimeiset 2 yötä vain heräilty. Mielestäni hänellä ei ole mitään vaivaa. Onko neuvoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kun ½vuoden iässä, tuntui, että luksusaika oli aivan tipotiessään. Paitsi, että vauva kasvaa ja alkaa tarvita lisää ravintoa, hän rupeaa tajuamaan ympäristöään, saa enemmän virikkeitä ja siksi tarvitsee enemmän huolenpitoa yleensä juuri yöaikaan. Oletko kokeillut, auttaako jos antaisit rintaa vaikka 3-4 kertaa yöllä ja päivälläkin useampaan kitinään? Tai sitten lisäät 5. aterian ruokavalioon. Tai mitä jos tankkaisit velliä myöhäisiltapalaksi ennen nukkumaan menoa, niin että masu olisi varmasti täynnä ja ensimmäinen nälkä tulisi yöllä myöhemmin?

Tai sitten kokeilet unikoulua yöllä. Laitat korvatulpat korviisi ja miehen hoitamaan yörallatukset. Yleensä meillä ainakin mies nukkuu tsiljoona kertaa sikeämmin, ettei kuule hypätä jokaiseen kitinään.

Aika auttaa viimeistään, kunhan et sorru sirkusteluun. Vauvat oppivat siihen hyvin nopeasti ja tavan pois opettaminen on yhtä hulabaloota!

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla