Kysymys lihaville!
Ihan puhtaasti mielenkiinnosta kyselen.
Millainen olo teillä on omassa kropassa? Miltä tuntuu kävely, juoksu, istuminen? Tai tapaaminen jonkin ihmisen kanssa? Kauanko mietit aamulla tai ennen johonkin lähtöä, mitä laitat päälle? Meneekö alkuperäinen valinta usein vaihtoon lähdön hetkellä?
Olen itse hoikahko 178/69 mutta lihonut tähän 62 kilosta. Ja olo tuntuu epämukavalta, turvonneelta, vaatteet eivät istu, liikkuminen ei ole niin kevyttä.
Sen takia löysin itseni miettimästä, miltähän tuntuu oikeasti lihavasta. Kiitti jos joku viitsii valaista!
Kommentit (3)
Mä olen 180cm ja painan noin 100kg. Jaksan hyvin juosta ja kävellä. Aamuisin mietin niinkin paljon vaatteita, että otan kaapista vain puhtaat vaatteet. Suurin osa mun vaatteista sopii yhteen.
Olen 161 cm /80kg.
Oikein hyvä olo on. Kävely ja istuminen tuntuu hyvältä. Juosta en halua, ei ole mitään tarvetta. En mieti ulkonäköäni ollenkaan, se on minulle täysin sivuasia. Olen tehnyt maineeni työelämässä älylläni, en ulkonäölläni.
Ihan hyvä olo on, pystyn kävelemään, juoksemaan (tosin max. 2km kerrallaan) ja istumaan ihan tavallisesti. Vaatteita harvemmin vaihdan juuri ennen lähtöä ja jos vaihdankin, niin useimmiten jostain muusta syystä kuin siitä, että olen lihava. Toki mietin aina mitkä vaatteet näyttää parhaimmilta mun päällä enkä osta mitään sellaista mikä saa minut näyttämään entistä enemmän merilehmältä :D Mä olen tosin ollut koko elämäni lihava (siis ihan 1-2 -vuotiaana jo) eli ei ole mitään vertailukohdetta millainen olo olisi normaalipainoisena.