Ruuan määrä armeijassa
Poikani menee heinäkuussa armeijaan ja häntä huolestuttaa, että saako armeijassa tarpeeksi ruokaa sekä lisäravinteita. Hän kuluttaa noin 4500-5000 kaloria päivässä ja urheilee kaksi kertaa päivässä tavoitteellista harrastustaan varten. Miten armeijassa otetaan huomioon huippukuntoisten nuorten ruuan ja liikunnan tarve? Saako armeijassa tarpeeksi proteeinia, kasviksia sekä superruokia?
Kommentit (11)
Poikasi ei urheilu armeijassa, jollei mene urheilujoukkoihin. Muualla ei riitä aika siihen.
Vierailija kirjoitti:
mitä hlvetin superruokia
Ok boomer
Kyllä armeja huolehtii omistaan ap, ruokaa on riittävästi ja se on lämmintä.
"Ollos huoleton, poikas valveil' on!"
Itse joutuu piikit ja pillerivuoret hommaamaan.
Kyllä minun aikanani bodari pysyi hengissä armeijan ruuilla. Siellä saa kyllä santsata. Jos taas pointtaat metsäleireihin tai koronaeristykseen, niin pyydä pojuasi hakemaan hullun paperit suosiolla.
Sotilaskodista saa iltapalaksi munkkeja, lihiksiä ja suklaata.
Nuorilla miehillä pallomahat niin ei tee pahaa olla välillä vähän pienemmällä ruokamäärällä 👍
Minun inttiaikanani en päässyt näkemään nälkää kertaakaan. Nyttemmin osaksi koulutusta näyttää tulleen lievässä nälässä pitäminen ajoittain. Nyt sitten on vielä tämä kausiflunssapandemia, joka saa melkein kaikki hössöttämään ja tärisemään. Vaikeuttaahan se varmaan safkahuoltoakin.
Lumihiutale poikasi syö samaa ruokaa kuin muutkin.