Miehen aloite tänään
Joko kysyit vaimoltasi pillua illaksi. Kaipa
sinua panettaa
Kommentit (22)
Entäs mitä sanoo naiset. Onko mies ehdotellut
Jatkuvat pakit ahdistaa joten tissuttelen viinaa pannuhuoneessa ja katson Jukurit-Hpk peliä. Vaimo raivosiivoaa seinän takana perjantaiseen tapaansa ja menee nukkumaan 21.45.
brian rafalski kirjoitti:
Jatkuvat pakit ahdistaa joten tissuttelen viinaa pannuhuoneessa ja katson Jukurit-Hpk peliä. Vaimo raivosiivoaa seinän takana perjantaiseen tapaansa ja menee nukkumaan 21.45.[/
Laita kysely kännykällä ja kauniit hymiöt
liitteeksi.
Eikös se ollut niin, että kyylähän se Mimmikin
vaihteen vuoksi vihdoinkin vastaa Juu !
Mielihän sen tekee kuitenkin. !
No ROUVAT. Haloo. ! Noinko torjutte
aviomiehenne. Jospa joku rouva vastais
brian rafalski kirjoitti:
Jatkuvat pakit ahdistaa joten tissuttelen viinaa pannuhuoneessa ja katson Jukurit-Hpk peliä. Vaimo raivosiivoaa seinän takana perjantaiseen tapaansa ja menee nukkumaan 21.45.
Mä dokaan myös yksin, tsemppiä vaan!
Siivosin,tiskasin ja ehdotin laitanko kylvyn? Helvexxxkö vonkaat oli vastaus,istun pannuhuoneessa ja kuuntelen yksin ysäriä sitten
Vierailija kirjoitti:
Siivosin,tiskasin ja ehdotin laitanko kylvyn? Helvexxxkö vonkaat oli vastaus,istun pannuhuoneessa ja kuuntelen yksin ysäriä sitten
Kauhee vaimo sulla, huhhuh
Eikä varmaan ainut. ! Rouvat. Parannus. !
Mies haukkui ensin tunnin verran kännissä mut maanrakoon. Sitten ilmoitti että panettaa.
-mua ei.
On ehdotellut ja toki suostuin heti, kohta uusinta, kunhan uutiset katsottu. Lupasin suikkariakin.
Itse hoidin illan ja yön sairasta lasta. Mies dokasi. Aamulla herätti haisten vanhalta viinalta että tekee mieli. Mun ei. Väsyttää valvominen ja ahdistaa kun toinen ei ehdota kuin krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies haukkui ensin tunnin verran kännissä mut maanrakoon. Sitten ilmoitti että panettaa.
-mua ei.[/
Miehesi on tehtävä parannus ! Ei kännätä ,
eikä sovi rähjä vaimolle . Vaimolle pitää
olla hyvä ja hellä. Päättäväinen ja määrätietoinen saa olla.
Vierailija kirjoitti:
On ehdotellut ja toki suostuin heti, kohta uusinta, kunhan uutiset katsottu. Lupasin suikkariakin.[/
Voi kun suloinen nainen olet . Varmaan myös
miehesi osaa arvostaa sinua. Onnellinen mies
kun on saanut noin suloisen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Itse hoidin illan ja yön sairasta lasta. Mies dokasi. Aamulla herätti haisten vanhalta viinalta että tekee mieli. Mun ei. Väsyttää valvominen ja ahdistaa kun toinen ei ehdota kuin krapulassa.[/
Miehesi on nyt syytä mennä itseensä ,pahoitella
menettelyään ja pyytää sinulta anteeksi.
Ei vaimoaan sovi jättää yksin sairasta lasta
hoitamaan. Mihelläsi on suloinen vaimo ja
ihana lapsikin. Dokaaminen pois !
Eikä sovi vanhan viinan haista, jos haluaa
rakastella. Ehdottomasti !
Ja kun sovintoon on päästy, niin ei sovi jäädä
mököttämään, vaan kunnon panot sitten
heti kun sopivaa hetki koittaa. Ja ensin
rouvalle vaikka hyvät kielarihoidot !
Sanoin tässä joku puol tuntia sitten ukolleni että kyllä saa antaa munaa tässä illemalla.
Nyt kävin äkkiä napsauttaa saunan päällee, jotta ensin sauna ja sitten panot.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tässä joku puol tuntia sitten ukolleni että kyllä saa antaa munaa tässä illemalla.
Nyt kävin äkkiä napsauttaa saunan päällee, jotta ensin sauna ja sitten panot.[/Hyvin tehty ! Tosi hyvin . Hyvät panot vaan.
Esimerkillinen rouva olet !
Kerrostalomme vedenpaineessa on ollut jotain vikaa viimeiset kaksi vkoa. Nyt vika saatiin viikonlopuksi korjattua. Vaimo tokaisi kylpyhuoneessa, että ihanaa kun putkissa on painetta. Painaudun häneen tiukasti takaapäin, laitoin kädet vyötäisille ja sanoin, että minullakin on putkissa painetta.
Vaimo naurahti kommentilleni ja poistui kylpyhuoneesta älylaitteensa pariin.
M39
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalomme vedenpaineessa on ollut jotain vikaa viimeiset kaksi vkoa. Nyt vika saatiin viikonlopuksi korjattua. Vaimo tokaisi kylpyhuoneessa, että ihanaa kun putkissa on painetta. Painaudun häneen tiukasti takaapäin, laitoin kädet vyötäisille ja sanoin, että minullakin on putkissa painetta.
Vaimo naurahti kommentilleni ja poistui kylpyhuoneesta älylaitteensa pariin.
M39[/
Varmaan rouva antaa sinun purkaa paineet
ja on oikein iloinen, kun tuntee kuinka miehen
paineet purkautuu. Rouvalle myös hyviä
orkkuja ! Kiihkeetä menoa teille
Yritykset lopetettu jo kauan sitten tuloksettomina.