Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulut pulassa Sipoossa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä rajanaapurissa Vantaalla kaupunginjohtaja hehkuttaa miten poissaoloja ei ole ollenkaan.

Kuka uskoo?

Vierailija
2/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä rajanaapurissa Vantaalla kaupunginjohtaja hehkuttaa miten poissaoloja ei ole ollenkaan.

Kuka uskoo?

Kuka uskoo kumpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään kummallista. Se nyt on vaan tilanne tällä hetkellä siellä täällä ja korjaantunee jollakin aikavälillä itsestään.

Vierailija
4/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta olen opettaja Tuusulassa ja meillä ei ole ollut juuri yhtään opettajien poissaoloja ja oppilaiden saman verran kun muulloinkin tähän aikaan. Itse en ole vielä koronaa saanut vaikka olen usean sadan oppilaan kanssa tekemisissä viikoittain. Tätä varmaan jotkut ei halua uskoa, mutta näin tähän mennessä.

Vierailija
5/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo?

Kuka uskoo kumpaa?

Vantaan valehtelijaa.

Vierailija
6/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tilanne nyt tuolla Espoon suunnalla.

Vierailija
7/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kids in school, watching their friends and teachers disappear one-by-one like a bad horror movie, wondering if they’re going to be next, is <checks notes>… “good for their mental health”. https://twitter.com/CarlBoucherKnee/status/1483804146058760199

Vierailija
8/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo?

No minä en ainakaan kun wilmassa on ihan suoraan kerrottu että opettajia puuttuu ja sen vuoksi suunniteltuja asioita jouduttu perumaan. Tämä siis Vantaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi