äiti ei anna käyttää stringejä :/
Omistan silti kahdet jotka hän on ostanut mutta saan käyttää niitä VAIN kisoissa, ettei alusvaatteet näy kisapuvun alta ja tuu vähennystä.
Ärsyttää kun hän väittää ettei alkkarirajoja näy muissa kuin legginseissä. Kyllä ne rajat näkyy ja näkyy jopa esim. velourhousuista jos vähänkin nojaa eteenpäin. Farkuissa näkyy automaattisesti.
Oon joutunu salaa käyttään ja käsipyykkiä joka päivä tekemään :/
Hänen mielestä on rivon näköistä kun näyttää siltä ettei olisi alushousuja ollenkaan. Pitäskö niiden alkkareiden näkyä!? Se vasta rivoa on. Ja on eri asia vetää housut persvakoon kuin pukea ne normaalisti päälle.
Oon kuitenkin pian 16v ja suurin osa ikäisistäni käyttää stringejä. Noloa kävellä koulussa, kun joutuu jatkuvasti huolehtiin niinkin turhasta asiasta kuin alkkarirajat ://
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:37"]Nolompaa on käyttää stringejä. Tottele äitiäsi, trolli.
[/quote]mitä noloa on stringien käytössä, ne on alushousut :/
Ja en ole trolli :D
AP
Alushousuja saa myös sellaisia joista ei jää rajoja. En itse tykkää stringeistä mutta en halua myöskään rajoja joten tiedän mistä puhun.
Trolli. Lopeta oikeasti jo säälittävä ipana.
Stringit saavat naiset vihaisiksi, koska naru hankaa ikävästi persevaossa. Älä käytä, osta mielummin vaikka tangat.
Itse pidän stringeistä enemmän kuin esim. hipstereistä. Itellä ei hankaa kyllä pyllyvaossa XD
AP
+en ole trolli enkä provo enkä kenguru australiasta :)
Kisa-alkkarit on teknisestikin eri + pukusäännöissä eri asia, kuin vapaa-ajan. Siisti look, tyyilkäs ja persoonaan sopiva toimii sekä vapaalla, että kisoissa. Vapaalla, jos kokonaislook on tyylkäs ja stirngit silti pilkottaa, voi olla jees. Mutta jos ei ole kroppaan, tyyliin ja imagoon sopivat, tomivat vastaan eli negatiivista palautetta tulee, kun mauttomaltan näyttää.
Tuu ap mun luokse asumaan, niin saat pitää stringejä ja tehdä kaikkea muutakin kivaa mitä aikuiset tekee ;)
Mitäs hemputtia, 16v ja et saa itse päättää mitä vaatteita käytät? Ovatko vanhepisi hartaasti uskovaisia tai jotain? Muistan kyllä, kun olin teininä sellainen rokkityttö, ja kävin äitini kanssa taisteluja kun oli niin revityt farkut että reidet näkyi ja paljon niittejä, pääkalloja ja pändien logoja nahkatakissa mutta nekin riidat loppuivat varmaan joskus siihe aikaan kun täytin 15. Ei heillä ole oikeutta päättää mihin sinä pukeudut, mutta heillä on kyllä oikeus olla ostamatta tiettyja vaatteita joita haluat. Jos sinulla ei ole rahaa ja haluat itse päättää pukeutumisestasi, taitaa kesätyöt olla ainut vaihtoehto.
Jos äitisi sitten suuttuu sinulle omilla rahoilla ostetuista vaatteista, niin yritä asiallisesti selittää kaikki epävarmuutesi mitkä hänestä johtuvat, niin eiköhän sitten ymmärrä.
Trolli! Otit stringi idean keskustelusta, mistä se äiti löysi ne pyykkikorista!! Lol ebin fail
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:09"]Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]
Mitä? Tää teksti ilmestyy nyt joka otsikon alle...?
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin.
Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:08"]Trolli! Otit stringi idean keskustelusta, mistä se äiti löysi ne pyykkikorista!! Lol ebin fail
[/quote]
Myönnän että sain idean tehdä avautumisen siitä, mutta tää on ihan mun tosi elämää, oma ongelmasi jos et usko
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:25"]Terveysriski
[/quote]
No jaa... Itse olen stringejä käyttänyt sieltä teini-iästä lähtien, paitsi runsaiden menkkojen aikaan ja yöllä eikä ole mitään terveysongelmia ollut. Tasan kerran ollut hiivatulehdus ja se tuli antibiootit jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:05"]Mitäs hemputtia, 16v ja et saa itse päättää mitä vaatteita käytät? Ovatko vanhepisi hartaasti uskovaisia tai jotain? Muistan kyllä, kun olin teininä sellainen rokkityttö, ja kävin äitini kanssa taisteluja kun oli niin revityt farkut että reidet näkyi ja paljon niittejä, pääkalloja ja pändien logoja nahkatakissa mutta nekin riidat loppuivat varmaan joskus siihe aikaan kun täytin 15. Ei heillä ole oikeutta päättää mihin sinä pukeudut, mutta heillä on kyllä oikeus olla ostamatta tiettyja vaatteita joita haluat. Jos sinulla ei ole rahaa ja haluat itse päättää pukeutumisestasi, taitaa kesätyöt olla ainut vaihtoehto.
Jos äitisi sitten suuttuu sinulle omilla rahoilla ostetuista vaatteista, niin yritä asiallisesti selittää kaikki epävarmuutesi mitkä hänestä johtuvat, niin eiköhän sitten ymmärrä.
[/quote]
Kyllä rahaa on, ja ei ole uskovaisia. Normi perhe ollaan. Äidin ajattelutapa vain on hiukan outo.
Hän heittäisi roskiin stringit jos ostaisin ite :/
Nolompaa on käyttää stringejä. Tottele äitiäsi, trolli.