3. Koronarokotus ja menkat
Onko ollut samanlaiset vaikutukset menkkoihin kuin aiemmilla rokotuskerroilla?
Kommentit (21)
On eli ei yhtään mitään vaikutusta. Kaikki toimii normaalisti.
Tämän haluaisin minäkin tietää. Tosin itselläni vuoto jatkuu edelleen syyskuisen toisen rokotteen jälkeen, joten en ole todellakaan menossa kolmatta ottamaan. Toki, jos se kolmas lopettaisi nämä vuodot?
On ollut samanlainen vaikutus kuin aiemmilla piikeillä. Eli ei mitään vaikutusta.
Itse otin molemmat piikit useita päiviä ovulaation jälkeen, ennen menkkojen alkua. Silloin kropassa on vähemmän hormonaalisia prosesseja käynnissä, mitä piikki voisi sekoittaa. Minulle ei ole tullut tällä oireita. En toki sano että näin se toimii kun minulla on vain oma kokemus asiasta, mutta itse seuraan kiertoani tarkasti ja halusin ottaa mahdollisen häirikkeen niin, ettei sotke alkavaa ovulaatiokiertoa.
Samaa odottelen, 1,5 viikkoa sitten tuli otettua 3 piikki. Jatkuuko edelleen ihan miten sattuu vai loppuisko vaikka ihan kokonaan jo. Huoh.
Menkat alkoi hieman yllättäen kolmannen piikin jälkeen. Nyt jo tottunut tähän.
M40
Olkaa nyt jo hiljaa te, joille ei tullut mitään oireita. Kysymys on tarkoitettu niille, joille oireita ON tullut!
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin minäkin tietää. Tosin itselläni vuoto jatkuu edelleen syyskuisen toisen rokotteen jälkeen, joten en ole todellakaan menossa kolmatta ottamaan. Toki, jos se kolmas lopettaisi nämä vuodot?
Kyllä se lopettaa kun hautaan menet sen kolmannen jälkeen. Varmasti loppuu kaikki vuodot.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Olin syytä mennä gynelle katsomaan että ei oo syöpä iskenyt
Olen 2 piikkiä ottanut ja menkat tulee nykyään joka toinen kuukausi😳
Joo voi olla kohdunkaulansyöpä eikä rokote
Mulla oli tokan piikin jälkeen menkat, vaikka ehkäisyimplantaatti on lopettanut ne jo vuosia sitten. Sen jälkeen ei ole ollut taas menkkoja.
Nyt otin kolmannen piikin, eikä ole vielä tullut mitään oireita. Toisen piikin jälkeen vatsassa alkoi tuntua kivut aika nopeasti, että en usko että tulee samanlaista oiretta tästä kolmannesta, kun vieläkään ei tunnu mitään.
Vierailija kirjoitti:
2 piikkiä takana, ei mitään tullut.
Pääsin samaan nollalla piikillä
Kaksi ekaa piikkiä sekoitti kiertoa ja runsastutti vuotoa. Kolmannen piikin jälkeen jäi itse vuoto kokonaan tulematta mutta vatsakrampit ja muut kuukautisiin liittyvät oireet tulivat ajallaan. Seuraavat menkat pitäisi tulla ens viikolla joten saas nähdä miten käy...
Otin itse syyskuussa ensimmäisen ja edelleen on kuukautiskierto sekaisin. Yritä tässä nyt sitten raskautua kun ovulaatio menee missä sattuu ja kierrot on pidentyneet hirvittävästi. Toisen rokotteen jälkeen ovulaatio karkasi vielä kauemmas ja kierto piteni lisää. Kolmatta en ota.
Väliaikaiset ja lyhyet kiertohäiriöt my ass!
Ihan karsea niagara alkoi viikon etuajassa, viitisen päivää kolmosrokotuksen jälkeen. Hyytymiä ja kaikkea ällöä. Sama tuli kakkosesta, ykkönen meni huomaamatta.
Tuhotkaa vaan itsenne korona piikeillä. 3, 4z5,6,7,8.itselle ei kiitos en ota yhtään. En ole itsetuhoinen.
Itsellä kahdesta ensimmäisestä (pfaiser mikä lie) ei mitään vaikutusta kuukautisiin. En osaa sanoa missä kohden kiertoa pistettiin. Kolmas piikki (Moderna) aika lähellä ovulaation ajankohtaa ja vuoto alkoi yllättäen viikon etuajassa.
2 piikkiä takana, ei mitään tullut.