Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä EI muutu!!!

Vierailija
21.05.2015 |

Kun sinua petetään ja jäädään sitten siitä kiinni, luvataan muuttua ja todistaa se teoilla, ja hetken päästä huomaat jo miettiväsi et "Oi ihanaa ku se on nykyään noin rehellinen ja ihana mua kohtaan!", myös kaverisi ja muut huomaavat muutoksen pett... anteeksi, "Entisessä pettäjässä" ja kaikki uskovat hänen muuttuneen.

Näinhän on vain Laa-laa maailmassa, todellisuudessa pettäjä huomaa omat mokansa (kuinka jäi kiinni) ja tulee super varovaisemmaksi, viekkaammaksi ja moninverroin laskelvoivammaksi. Tehdään asiat mahdollisimman uskottavaksi rikotulle ihmiselle ja luvataan kuu ja tähdet taivaalta, kuitenkin sama meno jatkuu mutta varjellummin.

Jos joudut pettämisen uhriksi, tiedä oma arvosi äläkä palaa enää uudelleen ottamaat turpaasi (henkisesti), jatka kohti uusia kuvioita ja ihmisiä ja siten voit löytää onnellisen elämän ja parisuhteen.

Olen puhunut. (Joo, on mua petetty)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein noin, mutta asiat ei ole niin mustavalkoisia. Itse aikaisemmassa suhteessa petin (kerran). Se johtui siitä että suhde oli erittäin huono, en vain silloin sitä nähnyt. Tietysti kerroin itse petoksesta ja päätimme erota. Nyt en petä, en sen kerran jälkeen (5v aikaa) ole koskaan pettänyt, ja tiedän etten myöskään tule pettämään...
mutta olen huomannut kyllä sen, että jos siitä vahingossa jää kiinni niin yleensä se ei kertaan lopu :(

Vierailija
2/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin. 15v sitten petin miestäni. En oikein tiedä miksi, ehkä masennus sumensi arvostelukykyäni. Joka tapauksessa, jäin kiinni. Mies pystyi kuitenkin antamaan anteeksi ja minä lupasin todistaa luotettavuuteni. Sen jälkeen ei ole käynyt mielessäkään pettäminen, päinvastoin en voisi ikinä enää kuvitella vaarantavani perhettäni sillä tavalla. Puhumattakaan siitä että en edes ole tämän 15v aikana halunnut ketään muuta miestä.

Minäkin olen puhunut, muuttuminen on mahdollista. Ja anteeksi anto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen muuttunut.

Vierailija
4/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aijon pettää kun mies ei ole kahteen vuoteen antanut seksiä vaikka kaikkeni olen tehnyt. Erota ei oikein voi enkä aijo peitellä jälkiäni erityisemmin. Jos mulla olis kunnollinen suhde en ikimaailmassa pettäis jos toinen olis edes jotenkin yhteistyökykyinen suhteen parannus yritysten suhteen.

Vierailija
5/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen pettänyt kerran nuorena, kännipäissäni. Ja järkytyin siitä teostani niin paljon, että sen jälkeen en ole alkoholia ottanut pisaraakaan ilman että oma mies on paikalla, kun kerran tajuan että mulla voi mennä siitä kontrolli. PIkkujoulut ja kaikki autolla tullen ja vissyn voimalla. Ja selvin päin en voi sietää pettämistä enkä tekisi, enkä ole tehnyt, sellaistea koskaan. Joten olen kyllä muuttunut, tajunnut oman riskitilanteeni ja heikkouteni ja muuttanut käytöstäni.

Vierailija
6/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen pettänyt jokaisessa suhteessani. Nyt naimisissa ja petän edelleen. Olen yrittänyt muuttua ja olinkin muutaman vuoden pettämättä tavatessani nykyisen. Kerran sen tein ja siitä se sitten taas lähti. Inhoan itseäni. Kännissä hölmöilen. Selvinpäin en ole pettänyt ikinä.

Vierailija
7/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehenä tarkkailisin häiriintynyttä aasialaisnaista joka perässäni juoksee häiriköimässä;ja varsinkin jos olisin niin tyhmä että olisin vastaavan kanssa.

_juoksee keskikaupungilla häiriköimässä, solvaamassa miehen perässä joka ole ikinä ottanut tätä eikä ole ikinä tapaillut tätä naista. _"Se toinen mies ei merkinnyt minulle mitään, vain sinä merkitset" ?!, _"minä menen suoraan kotiin Koivusellaiseen, etunimi" jne. myöntää avoimesti häirintänsä mutta jatkaa sitä. Viittaa kovasti häiriintyneeseen naiseen joka tarvitsee ammattiauttajaa psykiatrisessa esimerkiksi.

Ei se mies halunnut sinun seuraasi silloin eikä häirintääsi nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän