Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys, mutta...

Vierailija
20.05.2015 |

Miksi esim. lentoliput pystyy itse ostamaan netistä suomen (tai tässä tapauksessa ruotsin) kielellä, kun on kyse ulkomaan lennosta? Esim. British Airways:n sivuilla voi valita kieleksi ruotsin. Ymmärrän kyllä, ettei kaikki osaa englantia mutta mitäs sitten kun sinne syötetään jotain tietoja mitä ei suomea (tai ruotsia puhumaton ymmärrä)?

Myös hotellivarauksen pystyy tekemään suomeksi, vaikka olisi minne lähdössä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto...

Vierailija
2/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne sivut on käännetty monelle kielelle? Hahahaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin otsikko vastaa viestikentän tekstiä.

Vierailija
4/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä ymmärrä sun kysymystä...

Mutta mitä väliä sillä on millä kielellä se nettisivu on? Kaikki ne kentät joihin tieto syötetään ovat ennalta määrättyjä nimi-, osoite-, email-, puh- yms. tietoja varten.... eihän sinne mitään vapaata tekstiä ikinä kirjoitella!

Vierailija
5/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan kirjoitetaan joskus...Mä en yhtään ihmettele, miten niin monessa suomalaisessa lapsiperheessä vanhemmat ovat eronneet...Suurimmassa osassa varmasti mies on jättänyt vaikka niin moni täällä uhoaa itse lähteneensä lasten kanssa...En yleensä ole ilkeä ihmisille, mutta jostain syystä luokittelen täällä ilkeilevät säälittävät yksinhuoltajat tai ainakin onnettomassa parisuhteessa elävät alimmaksi pohjasakaksi...En haluaisi olla lastenne asemassa, sillä tulevaisuuteni tulisi olemaan vaakalaudalla. Haukkukaa vaan, mutta MONEN täällä ilkeilevän olisi syytä sulkea tietokone, katsoa peiliin ja tehdä jotain elämälleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä