Vielä ei saa varattua kuukauden päähän rokotusaikaa.
Meneeköhän ne sitten äkkiä, kun ajat tulee saataville? Toivoisin saavani ajan lähelle kotia (pari kilometriä), muut rokotuspaikat sijaitsevat 10-40km päästä kotoa. Niin kauas en lähde. Saitko sinä ajan varattua vaivatta? Kauan jonotit ilman ajanvarausta?
Kommentit (11)
Sain minä helposti Helsingissä. Mutta parin viikon päähän. Ne menee nopeasti. Kannattaa katsoa joka päivä koska peruutusaika voi tulla lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässäkin pääsi rokotettavaksi kun vain käveli sisään.
Ja varatessa sai seuraavaksi aamuksi ajan.
Ei helvetti!!!! Mä olen siis turhaan odottanut kutsua rokotuksiin????
Siis kaikkiallako aikaa varaamatta saa heti? Mun tuurilla menisin ilman ajanvarausta, niin siellä varmaan olisi jo tuntien jonot.
Muutenkin ahdistaa väen paljous, pyörtyisin jo varmaan siinä jonossa. En käy kauppakeskuksissa tai konserteissa, en ole ikinä tykännyt, ahdistaa. Ap
Mikkelissä sain rokotteen kuukausi sitten. Ajanvarauksella menin, ajan sain seuraavalle päivälle. En kuulu mihinkään riskiryhmään ja ikää 32v.
En tiedä mikä on nyt tilanne täällä.
Vantaalla toimii takaisinsoitto rokotusnumero. Soitin sinne ja sain ajan. Toki voi varata netistä tai vaan kävellä rokotuspaikalle jonottamaan.
Ihan hienosti sain ajan varattua joulukuun alussa kuukauden päähän. Eli sinne, milloin minulla tuli täyteen 5 kk toisesta rokotuksesta (se väli oli siinä vaiheessa vielä se suositus).
Niin tämä ei tietenkään tapahtunut Helsingissä.
Järvenpäässä kävelin rokotuspisteelle ja pääsin heti sinne
Heti aamulla ei jonoa eikä kuulemma illallakaan
Helsingissä saa kolmannen rokotteen kun kävelee sisään rokotuspisteelle
Klo 9:00 ei ollut mitään jonoa heti pääsin