Mistä saada motivaatiota laihduttamiseen?
Laihdutusyritykset kaatuvat aina jo muutamassa päivässä. Mun on erittäin vaikeaa syödä aamupalaa joten illan mittaan tulee syötyä isoja annoksia kun alkaa olla jo niin iso nälkä. Vaikea muuttaa ruokailutottumuksia. Mistä sais motivaatiota jotta saisi muutettua ruokailutottumukset loppuelämäksi? Alkaa pelottaa jo terveydenkin puolesta.
Kommentit (5)
Älä laihduta. Muuta yksi asia paremmaksi. Myöhemmin toinen ja kolmas. Laihduttaminen lihottaa.
Käy mummun ruumiinavauksessa. Mieti miltä näytät itse, kun sinut aikanaan avataan. Valkosta rasvaa sisus täynnä.
Minä olen psyykannut itseäni seuraavilla ajatuksilla: Haluan ennemmin laihtua kuin syödä. Haluan olla terve ja hyvännäköinen. Haluan, että mieheni voi olla ylpeä minusta. Makeat herkut tekevät minulle huonon olon. En halua diabetestä. En halua mitään lääkkeitä. Haluan pystyä urheilemaan ja olla liikunnallinen ihminen. Haluan mahtua normaalikokoisiin vaatteisiin. Voin syödä hyvää ruokaa, kunhan teen oikeita valintoja. Ostan kaapin täyteen terveellistä ruokaa, jota voin syödä paljon. Olen oikeasti onnellisempi kun syön hyvin. Haluan, että lapseni voivat olla ylpeitä minusta ja haluan olla terve, että voin olla parempi äiti.
Näillä ajatuksilla olen päässyt XXL-koosta L-kokoon. Olen jo melko tyytyväinen, mutta kontrolloimattomasti en voi syödä varmaankaan enää ikinä, jos en halua lihoa.
Ei mistään, jos vanhat merkit paikkansa pitää.
Peili on hyvä motivaattori.