V..uttaa tämmöinen alkoholismin normalisointi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a6429e0f-c0b0-4129-a5d2-0f7e49…
Kirjoitettaisiinko yhtä positiiviseen sävyyn jos kunnon"tuubat"olisi vedetty heroiinilla tai amfetamiinilla ja vielä sanottaisiin, että joskus sellaisen nollauksen tarvitsee?
Kommentit (22)
Myötähäpeäjulkisuus on oljenkorsi kun mitään saavutuksia ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeäjulkisuus on oljenkorsi kun mitään saavutuksia ei enää ole.
Onhan tuo alkoholismin mainostaminen toki vaihtelua ruumiinosiensa esittelyyn internetissä.
Kyllä minullakin särähti korvaan toi juttu ja erityisesti sille naureskelu. Alkaa tapella ja heitellä laseja. Eipä paljon naurata.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin joku tulee sanomaan, että"silloin tällöin" myrkytystilaan itsensä saattava ei ole alkoholisti niin onko myös"silloin tällöin" pari piipullista heroiinia yhtä hyväksyttävä asia?
On.
Alkoholi on elämän piristys. Ilman sitä ei kestä huutavia kakaroita.
Ehkä pyrki minimoimaan julkisuusvahingon, ei tossa itseasiassa muuta vaihtoehtoa oikein ole kuin kertoa asiasta itse kun noin näkyvät ruhjeet nassussa. Aika paha kyllä, mennä nyt selittämään että "välillä tarvii tämmöstä nollaamista" 🙄 Pään sekaisin vetäminen harvemmin mitään nollaa tai asioita paremmaksi muuttaa, päinvastoin. Sanois vaan että mokasin ja olkaa te muut viisaampia. Ihan tuomitsematta, itse dokasin nuorempana kuin sieni.
Otin vähän viinaa ja innostuin tappelemaan ja rikkomaan toisen ihmisen omaisuutta, höhöhöhöhöö, tekevälle sattuu.
Ota pari kahvikupillista herskaa ja helpottaa.
Miten niin tarvitsee nollausta juuri alkoholilla? En mä oo ikinä tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan hoitaa ne kakaransa niin, ettei ne huuda vaan voivat hyvin.
Känneissä ei mitään moralisoitavaa mutta mikä ihme monella on että täytyy ruveta tappelemaan tai vittuile...... muille ihmisille?
Viina on legal bisanas ja hyvä sellainen onkin. Täällä päin on myös tooodella paljon tuota alkoholistigeeniä, asiakaskuntaa.
Olisin kyl ite toivonut että vähintään puukotus/pakkohuoraus olis liittynyt tähä keissiin…
S.F. on joutunut miettimään pari kertaa, millä selittää naarmut kasvoissaan. Hän kertoi totuuden. Sitä arvostan.
Mua vähän ahdistaa v-sanan käytön normalisointi :(248
Vierailija kirjoitti:
Kelaäidille varmasti onkin. Onko lasten isä vankilassa?
Luin vain otsikon ja ei tuo ainakaan mulle mitään normalisoinut. Jos herää oudosta paikasta ja ruhjeilla sinulla on alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Känneissä ei mitään moralisoitavaa mutta mikä ihme monella on että täytyy ruveta tappelemaan tai vittuile...... muille ihmisille?
Kyllä on alkoholismissa moralisoitavaa ja tuo tappelu ja vittuilu on kyseisen myrkyn lieveilmiö. Suomessa suurin osa henkirikoksistakin tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena.
Tyttö on perinteitä arvostava suomalainen, ottaa suomalaiskansalliset lärvit. Selvästi nainen persujen, patrioottien ja anoaalien mieleen.
Ei mun mielestäni yksittäinen känni tarkoita alkoholismia. Ja mitä haittaa tuosta oli kenellekään paitsi hänelle itselleen? Luultavasti ottaa opikseen.
Jos hän olisi ollutkin mies niin pojat olisi poikia ja tekevälle sattuu jne. Näinhän se menee.
Aikamoisia moralisteja paikalla. Lienevätkö toipuvia alkkiksia, kristillisdemokraatteja vai lahkolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tätä jo ihan tutkittukin miksi joistain ihmisistä tulee erityisen aggressiivisia humalassa. Liittyy esim verensokerin laskuun, vrt. nälkäkiukku. Päissään kun ei ole normaaleja estoja, ihan mitä tahansa voi tapahtua kun patoutumat purkautuvat kerralla. 👌
Ja ennen kuin joku tulee sanomaan, että"silloin tällöin" myrkytystilaan itsensä saattava ei ole alkoholisti niin onko myös"silloin tällöin" pari piipullista heroiinia yhtä hyväksyttävä asia?