Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele 32-vuotiaalle silmänympärys- ja kosteusvoide yms!!

Vierailija
19.05.2015 |

Ihoni on herkkä, vaalea ja helposti punoittava, pääosin kuiva mutta tulee finnejäkin välillä, ei ryppyjä vielä mutta haluaisin pitää ihoni mahdollisimman hyvänä ja nuorena niin pitkään kuin mahdollista. :) Käytän meikkiä päivittäin, meikkivoiteena nyt Blasco joka on sopinut hyvin eikä tuki ihoa kuten joku muu voide tekee.

Voi myös kertoa omia ihonhoitorutiineja! Olen vasta viimeaikoina alkanut panostamaan ihooni kunnolla, joten tarvitsen neuvoja ja apua. Olen suosinut apteekin voiteita (hajusteettomia), mutta kaikki vinkit käy!

Terveisin kolmenkympin kriiseilevä ap. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suositella. 

Sen vain olen huomannut, ettei näin viisikymppisenä yhtään paremmat ihot ole niillä, jotka ovat omaisuuden laittaneet kosmetiikkaan. 

Geenit ja elämäntavat ratkaisevat. Ja tässä iässä myös paino. Vähän pulskemmat ovat raikkaampia kasvoiltaan kuin kovin kuivan laihat. Miten nyt kukin sitten haluaa, onko tärkeämpää timmi kroppa vai sileämmät kasvot?

Sen jokainen päättää itse. 

Vierailija
2/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 34v, jota vieläkin luullaan lukiolaiseksi :D Ja ihan normikosteusvoiteita käytän.

Hyvät geenit kai, isovanhemmat eläneet kaikki yli 90v hyvin terveinä ikäisikseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole pääasiassa se kasvojen rypyttömyys (=mahdotontakin), mutta hyvältä näyttävä iho joka tapauksessa. Ihoni on aika ongelmainen juuri herkkyyden ja couperosaan taipuvaisuuden takia. Minä itse olen laiha mutta elämäntavat ovat hyvät, geenitkin näyttäis olevan hyvät kun isoäitejä katsoo, eipä uskois 89-vuotiaaksi mummuani. :)

Olen huomannut, että nuorekkaimpia kasvoiltaan ovat 50-60-vuotiaat joko hoikat/normaalipainoiset (koko elämänsä hoikkia olleet) ja vähän pyöreät. Rankoilla jojoilijoilla iho veltostuu ennen aikojaan ja liika ylipaino- tai alipainokaan ei ole nuorekasta.

Vierailija
4/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää, että meikkivoiteet ja puuterit on vain juhlien juttu, muuten mennään pelkällä ripsarilla ja huulipunalla/kiillolla.

Vierailija
5/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen siis ap.

Vierailija
6/20 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:41"]

3 lisää, että meikkivoiteet ja puuterit on vain juhlien juttu, muuten mennään pelkällä ripsarilla ja huulipunalla/kiillolla.

[/quote]

Minäkin toivoisin ettei tarvitsisi meikkivoidetta, mutta iho on niin kirjava etten osaa olla ilman.. :( Toisaalta se suojaa ehkä vähän ihoani ja tuleepahan iho hyvin puhdistettua iltaisin. t.ap.

Vierailija
7/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothremin Aquasource kuivalle ja herkälle iholle (vaaleanpunainen) ja Avenen kasvovoiteet apteekista.

Vierailija
8/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene ja exuviance ovat hyviä! Jälkimmäinen ihan huippu ja apteekkikosmetiikka mukaan lukien anoa, joka ei ole ainakaan toistaiseksi saanut ihollani aikaan mitään allergista reaktiota.

Vierailija
9/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:41"]

Biothremin Aquasource kuivalle ja herkälle iholle (vaaleanpunainen) ja Avenen kasvovoiteet apteekista.

[/quote]

komppaan osia avanan tuotteita... biothermia kokeilleena.. ei sopinut minulle

Vierailija
10/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punoittavalle iholle voisi sopia Body Shopin aloe-sarja. Seerumi rauhoittaa ja kosteuttaa helottavia kohtia ja päivävoiteessa on suojakerroin.

Vierailija
12/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Taidan ihan ekana kokeilla Avenea, ostin jo Avenen silmänympärysvoiteen :) Eiköhän mulle joku löydy joka sopisi tälle ongelmaiholle. Terveisin ap.

Vierailija
13/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Lumenen Sensitive Touch-kasvorasvaa, mun kuivalle ja vähän punoittavalle iholle ainakin tosi hyvä, mitkään tehosupervoiteet ei oo auttanut, pahentanut vaan.

Vierailija
14/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:26"]Punoittavalle iholle voisi sopia Body Shopin aloe-sarja. Seerumi rauhoittaa ja kosteuttaa helottavia kohtia ja päivävoiteessa on suojakerroin.
[/quote]

Ei välttämättä paras vaihtoehto kolmikymppiselle jos haluaa voiteelta myös enemmän hoitavuutta. Suosittelen kokeilemaan the body shopin nutriganics sarjaa joka pn luonnonkosmetiikkaa, myös moisture white on hyvä sieltä jos haluaa enemmän kirkastaa ihon sävyä..

Vierailija
15/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:35"]

Suosittelen Lumenen Sensitive Touch-kasvorasvaa, mun kuivalle ja vähän punoittavalle iholle ainakin tosi hyvä, mitkään tehosupervoiteet ei oo auttanut, pahentanut vaan.

[/quote]

Tätäkin vois kokeilla! Sulla varmaan samanlainen kirjava ja punoittava iho kun mulla. ap.

Vierailija
16/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Creme on hyvä ja halpa, hakkaa kalliit tuotteet mennen tullen.

Vierailija
17/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:44"]

[/quote]

eikö tuki ihoa? Itse käytin pelkkiä perusvoiteita, kosteuttivat hyvin, mutta loppujen lopuksi ihoni oli aivan tukossa täynnä pientä näppyä.

Vierailija
18/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveaa ja apteekinvoitteita olen käyttänyt, ja ihoni on vielä hyvin sileä, myös silmienympäriltä. Rva 53 v.

Vierailija
19/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Roche Posayn Effaclar H -kosteusvoide ja saman sarjan Toleriane Ultra -silmänympärysvoide. Apteekista :)

lisäksi, jos ihosi punoittaa, niin samalla sarjalla on myös hyvä tehoseerumi tähän tarkoitukseen!

Vierailija
20/20 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:44"]

[/quote]Silmänympärykseni ovat pehmeät kuin vauvan pylly, eikä ryppyjä ole.

Hyvää moneen tarkoitukseen. N40

eikö tuki ihoa? Itse käytin pelkkiä perusvoiteita, kosteuttivat hyvin, mutta loppujen lopuksi ihoni oli aivan tukossa täynnä pientä näppyä.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä