Mielipiteenne nimestä Antonina Isabel?
Mitä olette mieltä? Parempia ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Kommentit (19)
Oletko italialais-, espanjalais- tai latinotaustainen? Jos et, nimi on falski.
"Antonina (äännetään Antoniiiina) Virtakorpi." Joo ei.
Nina Isabel anto?
Kenelle se antoi?
Ei kuulosta kantasuomalaiselta. Miten olisi Annikki Irmeli?
Kuulostaa, kuin Isabel esittäisi Antonia.
Eih. Uskon että löydät paremmankin nimen. Mieti olisitko itse halunnut olla esim teini-ikäisenä Antonina?
Minkä tyylistä nimeä haet?
Tällaiset nimet, joissa yhdistyy sekä feminiiniseltä että maskuliiniselta kuulostava nimi, eivät minusta ole kovin miellyttäviä.
Antonina, Nicolina yms.
Miten olisi ihan pelkkä Nina Isabel?
Luultavasti tuo nimi tulisi suomessa kuulumaan Anttoniina. Lempinimi luultavasti olisi antti, niina, toni, anttoni, anton, anna, yms
Lue tämä keskustelu:
vauva.fi/keskustelu/4368012/olisinpa-tajunnut-taman-lasta-nimetessa-vinkkiketju-muille?page=47#comment-54261195
Sopii jos lapsessa on myös jotain ulkomaalaistaustaa, perus Virtaselle taas aika huvittava nimi.
Antaisitko lapsellesi nimeksi esim Penttiina, Erkkiina, Nikoliina, Lauriina?
Niin. En minäkään.
Suomalaiset lausuvat tuon kuitenkin Antoniina. Luokkakavereille varmaan ihan hupaisaa ainakin teineinä.
Tämän ketjun innoittamana: mitä mieltä olette Antoniasta toisena tai kolmantena nimenä täysin suomalaiselle lapselle? Nimellä on minulle itselleni tärkeä merkitys. Se on muunnos kuolleen läheisen nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun innoittamana: mitä mieltä olette Antoniasta toisena tai kolmantena nimenä täysin suomalaiselle lapselle? Nimellä on minulle itselleni tärkeä merkitys. Se on muunnos kuolleen läheisen nimestä.
Toiseksi/kolmanneksi nimeksi voi laittaa melkein mitä vaan. Mielestäni Antonia olisi ihan kiva etunimenäkin, vaikka tuosta ap:n Antonina nimestä en tykkää (koska kuten joku jo sanoikin, se lausuttaisiin kuitenkin Antoniina).
Antonina Mariel
Antonina Victoria
Antonina Juliette
Antonina Josefin
Nina Karelia
Viena Antonia
Mieluummin Antonina toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.
Antonina, tule tänne! (Miten meni noin omasta mielestä)