Eikö kellään tule ihmeellistä fiilistä selatessa ig tilejä ja vastaan tulee ihmisten perseitä
Kommentit (11)
En ymmärrä. Ja maku menee näiden kuvien tykkäilijöistäkin.
Ei mun instassa ole ollut koko neljän vuoden aikan yhtään takapuolta. Mulle tulee vastaan vain kissavideoita, ja eläinkuvia, sekä jotain askartelujuttuja. Kannattaa itse miettiä miksi sinä itse olet selaillut sellaisia, koska niin insta toimii.
Aika typerä ilmiö kieltämättä. Aikaisemmin julkkistenkin piti olla jossain hyviä tai ansaita julkisuutensa. Nyt riittää että esittelee persettänsä.
On kyllä hämmentävää. Samoin kuin blogitkin, joissa pyllykuvia. Erehdyin toisen ketjun takia Mirkkan blogiin, jossa kirjoitus Järvisydämestä. Siinäkin postauksessa koku 5 kuvaa omasta persiistänsä maiseman edessä. Miksi??
Mun igs ei tuu kuvia persiistä, mitä se kertoo musta
Olet todennäköisesti nainen. Myönnän että niitä perseitä on tullut kateltua mutta miehen mieli on yksinkertaisempi tai visuaalisiin ärsykkeisiin koukuttuva, ja Instagram varmaan tietää sen. Kyllähän siellä näitä tyhjäpäisiä muskelimasoja myöskin löytyy. Kyllähän se "Sosiaalisen median vaikuttaja"-nimike hiukan ylevältä kuullostaa kun pääasiallisesti kuvataan takapuolta eri kuvakulmista.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hämmentävää. Samoin kuin blogitkin, joissa pyllykuvia. Erehdyin toisen ketjun takia Mirkkan blogiin, jossa kirjoitus Järvisydämestä. Siinäkin postauksessa koku 5 kuvaa omasta persiistänsä maiseman edessä. Miksi??
Tää naurattaa kyllä aina yhtä paljon. Esitellään maisemia, mutta jostain syystä sitä pelsettä pitää esitellä siinä sivussa. Jossain vaiheessa ei pysty ottamaan enää todesta koko kuvasarjaa.
En ole nähnyt omassani. Mieti ap mitä tilejä seuraat ja mitä käyt vakoilemassa. Insta tunnistaa tekemisesi siellä ja näyttää sitnulle sitä mitä olet aiemmin katsellut.
Mieluummin sitä persettä katsoo kuin maisemakuvaa ilman ihmisiä. Tässä auringonlasku, joo-o nähty....
Hieman, välillä tosin nämä videot jopa kiihottavat, mikä ei pitäisi kyllä Instagramin tarkoitus olla
M19