Oletko ollut kaatokännissä?
Kommentit (13)
Olen, mutta edellisestä kerrasta on aika monta vuotta.
Kyllähän se on vakava merkki alkoholiongelmasta, jos juomisesta alkaa tulla mustelmia.
Aikansa voi tietysti selitellä että oli ensimmäinen kerta ja kävti todella huono tuuri, eikä ollut humalasta kiinni.
Olen ollut, mutta naama on säilynyt ehjänä.
Kyllä olen ollut. Housut hukkui jalasta tuolla reissulla.
En koskaan. Viiniä kyllä juon pari kertaa viikossa.
N53
Olen ollut kaatokännissä teininä, mutta vammoja ei tullut.
Olen ollut kaatokännissä, mutta mustelmia on tullut vain jalkoihin, ei koskaan kasvoihin.
Aina kun otan, olen kaatokännissä. Ja kerran olin naama ruvellakin, tipuin pyörän tarakalta kun oli painava reppu kaiken lisäksi selässä. En aamulla edes tuntenut että silmäkulma oli auki, pienoinen järkytys oli kun menin aamulla ekan kerran vessaan 😂 Onni onnettomuudessa, oli vaan pintanaarmu. Meni jonki aikaa kun parani, oli hyvä alottaa uudessa opinahjossa sen näköisenä kuin olisi saanu turpiin :)
Niin ja en ota enää, kun ei siitä tule mitään kun kolmesta annoksesta on jo humalassa. Masentaaki aina viikon pari vaikkei oliskaan darramorkkista.
Nuorempana kyllä muutamia kertoja. Ei kyllä koskaan naama ollut ruvella, enkä heräillyt mistään rappukäytävistä...
Vaaralliselta kuulostaa tuo Saran touhu, jos ei ole ketään edes katsomassa, että pääsee kotiin asti.
Varmaan satoja kertoja, mutta mitään draamaa siitä ei seuraa. Kontrolli pysyy siihen asti kun taju lähtee.
Keski-ikäinen ukkeli.
Tulin täysi-ikäiseksi vuonna 1981. Tämän jälkeen olen ollut varmasti yli 1000 kertaa kaatokännissä mutta kertaakaan en naama ruvella enkä ole mitenkään loukannut itseäni. Toleranssi on aika korkea.
Olen ollut monia kertoja kaatokännissä, naamaa en ole tainnut koskaan teloa mutta mustelmilla olen ollut.
En koskaan t:kielinainen