Nyt siellä armeijassa ei saa ruokaa, alokas näkee nälkää
Kaikesta ne osaa valittaa ja jos kuvaa katsoo, niin varmasti riittää päivän enegiaksi nuo ateriat. Toista se on jos on totettu syömään kaksi kertaa sen verran mitä tarvitsee, niin silloin voi tuntua määrät vähäisiltä.
On nämä nykyajan asenteet kyllä jotain aivan käsittämätöntä.
Kommentit (106)
Hyvin noilla annoksilla pärjää, turhaa melua, ja vähenee se ylipainokin samalla.
Näkee nälkää joo. Kesällä mussutettiin kun joutuu olemaan muutaman viikon metsässä koronan takia, nyt mussutetaan nälkiintymisestä vaikka ruokaa on tarjolla 4 kertaa päivässä. Ei nämä viimeiset 2 vuotta ole olleet helppoja kenellekkään ja tämä poika lauma vinkuu pienistä vaistoinkäymisistä. Ei tulevat sukupolvet ole mitään miehiä, vaan itkeviä soijalattea lipittäviä nyhveröitä. Maata puolustaneet esi-isät kääntyisivät haudassaan jos näitä uutisia lukisivat.
Taitaa Markku olla joku "isoluinen".
Luojan kiitos nämä sankarit eivät olleet rintamalla. Mekin puhuttaisiin venäjää tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkäsin armeijaan mennesssä että aina olisi nälkä, koska kotona syötiin todella usein ja paljon. Onneksi pelko osoittautui vääräksi, vaikka siellä harvemmin syötiin, niin myöskään työmäärä ei ollut lähelläkään kotitilalla tehtyä eli lihoin ensimmäisen kuukauden aikana armeijassa 12kg.
Sama kokemus, tosin 90-luvulta. Luulin myös, että laihtuu entisestään kun oli 192 ja 85kg mutta siellä tulikin painoa. No, ei ne kuskin hommat kyllä rasittavampia olleet kuin maatilan.
Ei noista kyllä edes vitamiineja saa, proteiinista puhumattakaan. Vaaleaa höttöleipää, puuroa(?), suklaapötkö (!) ja mitä tuo päivällinen esittää?
Ei nuori mies pärjää noilla eväillä, kuluttaa niin paljon.
Katsoin nuo annoskuvat ja olen sitä mieltä, että parantamisen varaa on. Olen paljon treenaava hoikka nainen ja syön huomattavasti enemmän kuin mitä noi inttiannokset. Nälkä jäisi minullekin. Jos asiaa ajattelee vain saatuina kaloreina, tuolla ruualla eläisi toimistotyöläinen, joka ei harrasta liikuntaa.
Miksi ruokaa ei voisi antaa enemmän? Keneltä se on pois? En usko, että nälkä parantaa suorituksia missään, ei edes armeijassa. Oikeassa sotatilanteessa tilanne on kuitenkin hieman eri ja kurniva maha se pienin ongelma.
No onhan tuo nyt aivan ala-arvoista ruokaa eikä sitä ole edes tarpeeksi. Täyttä höttöä.
Kuntotestien tulosten perusteella välillä saakin olla nälkä
Aivan karmeaa höttöä. Meillä koirakin syö paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nuo annoskuvat ja olen sitä mieltä, että parantamisen varaa on. Olen paljon treenaava hoikka nainen ja syön huomattavasti enemmän kuin mitä noi inttiannokset. Nälkä jäisi minullekin. Jos asiaa ajattelee vain saatuina kaloreina, tuolla ruualla eläisi toimistotyöläinen, joka ei harrasta liikuntaa.
Miksi ruokaa ei voisi antaa enemmän? Keneltä se on pois? En usko, että nälkä parantaa suorituksia missään, ei edes armeijassa. Oikeassa sotatilanteessa tilanne on kuitenkin hieman eri ja kurniva maha se pienin ongelma.
No eihän nuo eristyksessä olevat saa tehdä mitään fyysistä. Meinaat, että jos syön sun munkit, niin se ei ole sulta pois?
Kyllä nuo on aika surkea esitys. Nyt ei kuitenkaan olla sodassa, ja vaikka ymmärrettävästi siellä ei ole tiloja tuollaiseen touhuun. Noiden pitäisi onnistua ruokkimaan kuitenkin sotatilassakin tuo porukka.
Vierailija kirjoitti:
Kuntotestien tulosten perusteella välillä saakin olla nälkä
Luuletko että tuo sokerimäärä auttaa kuntotestien tuloksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nuo eristyksessä olevat saa tehdä mitään fyysistä. Meinaat, että jos syön sun munkit, niin se ei ole sulta pois?
He eivät ole sairaita, vaan karanteenissa _altistuksen_ vuoksi. He saavat treenata.
Ja jos olisivat tartunnan saaneitakin, olisi ensisijaisen tärkeää saada ravitsevaa ja vitamiinipitoista ruokaa.
Keripukin vielä saavat. Nyt vois joku kauppias kerätä pointsit ja lahjoittaa mandariineja varuskuntaan.
No aika paskat eväät. Ihmetyttää tuo valkoinen höttöleipä, eikö vois kunnon leipää antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole eristyksessä, vaan karanteenissa. Tartunnan saaneet ovat eristyksessä, altistuneet karanteenissa. Kaksi eri asiaa.
Minäkin pelkäsin armeijaan mennesssä että aina olisi nälkä, koska kotona syötiin todella usein ja paljon. Onneksi pelko osoittautui vääräksi, vaikka siellä harvemmin syötiin, niin myöskään työmäärä ei ollut lähelläkään kotitilalla tehtyä eli lihoin ensimmäisen kuukauden aikana armeijassa 12kg.