Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetti siinä on niin vaikeeta?

Vierailija
17.05.2015 |

Kolme päivää ollu miehen vaatekasa penkin päällä. Oon aika monesti pyytänyt että laittaisi ne vaatteet kaappiin. Ei oo laittanut. Oon siis pesdy sille vaatteet valmiiksi. Sain raivokohtauksen äsken kun näin ett se vaatekasa on edelleen tossa ja heitin ne sen vaatteet pitkin olohuonetta. Ihan turhaan varmaan. Tää tappelu käydään aina uudelleen ja uudelleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah

Vierailija
2/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Kysy siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyin mutta mutisee vaan... Ei muista ja plaa plaa... Kaikki muu on paljon tärkeämpää. Tekis mieli ottaa ero koko ukosta kun muutenkin alkanu ottaa päähän sen toiminnat.

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa jos ne on siinä?

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on syy, ettet itse laita niitä sinne kaappiin? Lapsellinen protestointi?

Vähän myöhäistä se on yrittää paikata anopin kasvatustyön puutteita. Yritä sopeutua, ja katso, että koulutat omat poikasi vähän paremmin.

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:20"]Mitä se sua haittaa jos ne on siinä?
[/quote]

Niin. Miksi ylipäätään pistää tavarat paikoilleen?

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaan laita vaatteitaan kaappiin. Ne on monessa huojuvassa metrin kasassa sen vaatekaapin ympärillä. Ei jaksa kiinnostaa, omapahan on ongelmansa. Mun vastuu päättyy tasan siihen kun oon ne vaatteet pessy. Sen jälkeen roudaan ne kasassa kaapin luo. Miehen vastuu alkaa siitä. Näin menty jo 4 vuotta eikä edelleenkään ole tapahtunut mitään. Jos on juhlia tms niin vieraille vaan iloisesti totean että mieheni odottaa vaatteiden hyppäävän tuosta kaappiin. :) Siinähän häpeää sitten.

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos sen vaatekasan nostaisi paikkaan, jossa se on ihan todella tiellä? Esim. sen miehen sänkyyn? Ja kun mies on menossa nukkumaan, hän luultavasti siirtäisi sen lattialle / tuolille tms. jolloin asiaa voisi kommentoida sen ollessa käsillä: "Laita ne suoraan kaappiin, ole hyvä."