Suhteen eteneminen
Varmastikin ikuisuuskysymys ja riippuu niin yksilöistä, mutta silti: mikä on teidän mielestänne 'normaali' suhteen etenemisvauhti?
Olemme tavanneet kolme kertaa suht harvakseltaan (n 10 pv:n välein), sitä ennen kirjoittelimme reilu pari kuukautta. Itse jarruttelin tietoisesta alussa, mutta nyt huomaan olevinani ikävissäni, kun en kuule toisesta. Viihdymme hyvin yhdessä, mutta asumme eri kaupungeissa ja lisäksi kummallakin vaativa työ. Ollaan jo ihan aikuisia reilusti 40+ ja mä ainakin tiedän, että tämän miehen haluan. En kuitenkaan halua tukahduttaa häntä, vaikka tekisi mieli heti soittaa ja pyytää hänet luokseni olemaan lähelläni. (Tiedän, ettei nyt pääse.)
Oih, miten saan tämän kaipuun kuriin?
Kommentit (3)
En tiedä mikä olisi normi, mutta meillä meni hyvikin nopeasti juteltiin muutama viikko netissä ja puhelimessa ja sitten menin miehelle yöksi ja siitä asti olen herännyt paria amua lukuunottamatta tämän miehen vierestä.Oltiin oltu kolme kuukautta yhdessä, kun menimme kihloihin ja nyt siitä on kohta kksi vuotta ja lapsi tulossa.
Niin, ajattelen kyllä, että voidaan ihan rauhassa edetä - lukuunottamatta niitä hetkiä, kun haluaisin sen miehen lähelleni heti ;)! Täytyy antaa ajan kulua ja vaan yrittää itse selvitä näistä ikävänpuuskista jotenkin... Kiitos kivoista kommenteista, hyvää jatkoa teille molemmille!
Me myös kirjoiteltiin muutama kuukausi ennen kuin nähtiin ihan nopeasti ja tuossa ajassa jo ihastuin. Huomasin saman, että ikävä tulee jos ei hänestä kuulu joten mun mielestä ihan normaalia toi :-)
En nyt varmaan oikeen vastannu sun kysymykseen mut miksette voi ihan rauhassa edetä ja katsoa mihin juttu etenee?