Viimeisin ostamasi asia on aseesi taistelussa paholaista vastaan. Mikä aseesi siis on?
Minun aseeni on ruisleipäpussi. Aika heppoiselta kuulostaa tuohon mittelöön 🤔
Kommentit (278)
Fiskarsin sakset, kahvat harmaata kierrätysmuovia. Lähikaupassa ei ollut niitä perinteisen oransseja. Ne olis olleet mielestäni paremmat mihin vain, mutta näillä mennään. Kaksi terää, niillä ensin pelsepuupin silmät puhki, sitten leikkaan siltä hännän poikki ja pieksän sen sillä matkoihinsa.
Vähän kovasti on väkivaltainen fantasia, mutta eipä sitä kevyemmilläkään sielunvihollista vastaan voi. Näin ateistikaan.
Kissan märkäruokaa. Sitä kun tarjoan saatanalle niin se alkaa kehräämään ja tarjoaa poskensa rapsuteltavaksi.
Jäätyään riippuvaiseksi märkäruoasta se alkaa maukumaan tunnin välein sitä lisää
Pussillinen marenkeja. Eivät päädykään lapsen prinsessakakkuun, vaan niillä hyvitellään makealle persoa paholaista.
Täytyy lyödä tekokullilla saatanaa päähän.
Hajusteeton deodorantti. Paholainen ei löydä minua ainakaan hajun perusteella!
Käytetty ompelukone jäsen mukana tuli kasa neuloja ja lankoja. Mulla on siis suht hyvät aseet 👍
Vierailija kirjoitti:
45 litraa bensaa.
Tarvit vaan tulitikut niin täydellinen ase on valmis
Tankillinen bensaa. Oikeastaan aika hyvä.
27 l bensaa autoon. Se saattais moneen toimiakin, mutta eiks "alakerrassa" oo ikuinen notski päällä...?
Vierailija kirjoitti:
45 litraa bensaa.
Tää on hyvä. Kysyy sitten vaikka olisko tulta tarjota.
Rasia hapankaalia. En keksi miten sillä paholaisen voittaisi.
Mynthon aski. Jäisin ehkä toiseksi...
Mäkkäristä ruokaa. Viimeisenä oli joko flat white-kahvi tai sundae ilman kastiketta. 🤣
Collegemekko. Josko kokolappu toimisi edes pelotteena. XL.
Juuri tulin Prismasta ja ostin sieltä vain Nokian peruspuhelimen 125 varapuhelimeksi. Akku kestää ja täällä maalla voi olla pitkiä sähkökatkoja Hyvä myös muutaman päivän maastoretkillä.
Kahvimylly ::::::::D