Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ok?

Vierailija
17.05.2015 |

En osaa olla valokuvissa ja näytän vain ehkä1/20 hyvältä/normaalilta niissä. Silti miesystäväni räpsii minusta kuvia ja hihittelee niille sitten. Lähettää minulle viesteissä niitä ja nauraa kuinka"ihana"olen. En tajua moista, loukkaannunko mielestänne turhasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vittumaista. Ala tekemään samaa niin ehkä tajuaa lopettaa.

Vierailija
2/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla nauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän aina aiiivan järkyltä kuvissa, joissa en tiedä että mua kuvataan. Olen peilin edessä treenannut asentoja, ilmeitä, pään asentoa yms missä näytän siedettävältä. Miehelle olen sanonut, että minusta ei "salaa" kuvia oteta. Pari kertaa "unohtanut" ja näyttänyt jotain kuvaa missä esim leikin lapsen kanssa hiekkalaatikolla. Raivosin sitten että eikö hän todella tajua että mulla on oikeus kieltäytyä kuvista jos haluan.

Ärsyttää todella myös ihmiset jotka joissain juhlissa esim haluavat kuvia ottaa, eivätkä usko kun sanoo EI ja peittää kasvojaan.

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:16"]No onhan tuo vittumaista. Ala tekemään samaa niin ehkä tajuaa lopettaa.
[/quote] ongelma on se ettei hänestä saa vastaavia kuvia, poseeraa aina viimeisen päälle :( ja se on jotain mitä en itse yhtään osaa.

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kanssa miettinyt, että pitäisi käydä treenaamaan peilin edessä. Ymmärrän todella miltä tuo salaa kuvaaminen tuntuu. Ap

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu epämiellyttävältä, niin ei ole ok. Selität sen hänelle riittävän painokkaasti. Itsekin vihaan valokuvia, niistä tulee aina (kohtuuttoman) paha mieli. Siksi saatan todella suuttua, jos joku tarkoituksella ottaa mahdollisimman hölmöjä ja vielä naureskelee päälle. Ei paljon eroa siitä koulukiusaamisesta, jota jouduin yhdeksän vuotta kestämään...

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:24"]Jos tuntuu epämiellyttävältä, niin ei ole ok. Selität sen hänelle riittävän painokkaasti. Itsekin vihaan valokuvia, niistä tulee aina (kohtuuttoman) paha mieli. Siksi saatan todella suuttua, jos joku tarkoituksella ottaa mahdollisimman hölmöjä ja vielä naureskelee päälle. Ei paljon eroa siitä koulukiusaamisesta, jota jouduin yhdeksän vuotta kestämään...
[/quote] minua kanssa ex nujersi henkisesti, joten en yhtään jaksais tätä nyxän kuva show'ta, koska pahoitan vaan mieleni

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusoittelu on eri asia kuin kiusaaminen. Kiusaamista on toistuvasti tapahtuva käytös, jonka kiusattu sellaiseksi kokee. Kiusaamista ei pidä hyväksyä.