Kyllä taas hävettää niin perkeleesti
Hävettää kuulkaas ihmislapset, hävetyksen määrä on mahoton
Kommentit (9)
Kehitysvammaisilla on oikeus voittaa Euroviisut kaikki muut sijat ovat syrjintää! Jalkapallossakin kannattaisi laittaa kehitysvammaiset arvokisakarsintoihin, niin oltaisiin viimeistään ihmisoikeustuomioistuimen päätöksellä kisoissa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 05:47"]
Kun tuo PKN on euroviisufinaaleissa.
[/quote]Pääskö se finaaliin, en oo seurannu mut jos näin on ni jes ja hyvä suomi
ap
Tiekkö muakin hävettää usein ja kauheasti. Se on vattumaista. Häpeän suunnilleen sitäkin että olen olemassa. Ja pikkulinnut sipsuttelee!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:09"]
Tiekkö muakin hävettää usein ja kauheasti. Se on vattumaista. Häpeän suunnilleen sitäkin että olen olemassa. Ja pikkulinnut sipsuttelee!
[/quote]Miten voi ihmistä hävettää saatana jatkuvasti, ei taida olla normaalia mua hävettää tämä avaus. Hävettää vaan koko ajan niin saatanakseen, ettei oo mitään järkee missään
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:09"]
[/quote]Miten voi ihmistä hävettää saatana jatkuvasti, ei taida olla normaalia mua hävettää tämä avaus. Hävettää vaan koko ajan niin saatanakseen, ettei oo mitään järkee missään
[/quote]
Joo tiedän tunteen saatana. Ei oo normaalia. Rajottaa elämää, se on saatanallista. Hävettää!
Juu