Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän lapsille iskee vatsatauti yöllä...

Vierailija
17.05.2015 |

... niin tulevatko esim herättämään sinut tai miehesi ja sanovat että vatsa kipeä/ oksettaa tms. Vai huutavatko huoneestaan esim äitiä? Saatko nukuttua enää loppuyötä? Kiinnostaisi tietää etenkin vähän isompien lasten vanhempien kohdalla, miten teidän perheissä. Tehdään nyt oletus, että eka oksennus ei ole tullut sänkyyn/ lattialle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14v tulee sanomaan makkariin mulle ja 15 menee ite tekee asiat vessaan ja voi olla et oottaa aamuun kertomisessa.
/
Ei, en saa nukuttua juurikaan enää

Vierailija
2/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 04:40"]

Meillä 14v tulee sanomaan makkariin mulle ja 15 menee ite tekee asiat vessaan ja voi olla et oottaa aamuun kertomisessa. / Ei, en saa nukuttua juurikaan enää

[/quote]miksi joku alapeukutti? Kylla meillakin 14v tulee makkariin kertomaan......12v kay vessassa oksentamassa ja 5-ja 10v. Koputtavat seinaan viereisesta makkarista....kukin taplaa tyylillaan. Vaikea nukkua tuollaisina oina.......kaipa me aidit aina huolehdimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v huutaa huoneestaan äitiä, kuten nyt tänään aamulla kello 4. Ohjasin hänet sitten pöntölle. Jatkoi vielä uniaan ja äiti, noh... tässä aamukahvia juon hiljaisuudessa :) 

Vierailija
4/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v tulee sanomaan makkariin mulle, menen seuraksi ja avuksi vessaan. 16 vuotias huutaa vessassa äitiä jos pahapaikka, pitelen hiuksia ettei mene pönttöön, jos ei niin paha tulee kertomaan kun on käynyt oksentamassa.

Vierailija
5/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 siis äiti joka kuuntelee torkahdellen loppuyön onko kaikki ok