Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yleinen lutkamaisuus on

Vierailija
17.05.2015 |

yleisintä naisilla? Voiko syynä olla pelkästään se, että vulvan omaavat apinat tulevat nussituiksi monen alfaurokseksi havittelevan apinan toimesta?

Jotenkin outoa on se, että on niin paljon naisia joilla on säännöllistä nussimista, mutta on myös niin paljon miehiä, joilla ei ole seksielämää nimeksikään. Fakta on se, että nainen saa munaa vittuun aina halutessaan, mutta mies ei saa sitä vittua jonne sitä munaa tunkea edes halutessaan...

Nyt emme kaipaa minkään punavihertävän punavuoressa asuvan lessukan mielipdettä asiaan, vaan kyseessä olisi ihan oikea kansantaloudellinen dilemma. Kuinka on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuu

Vierailija
2/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 04:16"]

Mee nukkuu

[/quote]

Eli asia on just näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Minä olen tehnyt aloitteita monille eri miehille ja ehdottanut kahveja ja vaikka mitä. Monet ovat sanoneet ettei kiinnosta ja etsivät toisenlaista naista. Miehilläkin voi olla selkeä kuva siitä millaisen naisen haluaa ja siitä ihanteesta poikkeavat eivät tule kuuloonkaan.

Vierailija
4/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 04:26"]

Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Minä olen tehnyt aloitteita monille eri miehille ja ehdottanut kahveja ja vaikka mitä. Monet ovat sanoneet ettei kiinnosta ja etsivät toisenlaista naista. Miehilläkin voi olla selkeä kuva siitä millaisen naisen haluaa ja siitä ihanteesta poikkeavat eivät tule kuuloonkaan.

[/quote]

Tuo on monessa mielessä valitettavaa. Äärimmäisen monessa. On jo sinänsä mahtavaa että sinä naisena olet ottanut elämäsi omiin käsiisi ja tehnyt aloitteita. Se on mahtavaa! Voit harkita olevasi erittäin pieni vähemmistö, mutta sitäkin kunniakkaampi.

On valitettavaa, että jotkut miehet eivät ole tajunneet kuinka etuoikeutettuja ovat olleet. He ovat juuri niitä miehiä joiden takia suurin osa muista miehistä joutuu kärvistelemään, että kiitos vaan teille muille miehille, teette vitun kivan palveluksen veljillenne :)

Se on sitä kun elää yltäkylläisyydessä niin miehet voivat tehdä mitä lystää. Naiset voivat tehdä sitä aina.