Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten/mistä 50-60 vuotias urheiluhullu mies hakee panonsa?

Vierailija
17.01.2022 |

Jos oletetaan, että 50-60 vuotias mies on täysi urheiluhullu, fyysisesti ja henkisesti virkeä testoa täynnä oleva mies ja vaimonsa on täysi vastakohta, niin mistä tälläinen mies seksinsä hakee, jos haluja vielä on? Ehkä luvan kanssa, jos ei erota enää viitsi. Vaimo lihonut reippaasti, menettänyt kaiken seksuaalisen halunsa ja haluttavuutensa. Ehkä jos vaimolla vielä joku sairaus tjsp. Vanhemmat pariskunnat eivät eronneet näissä tilanteissa ennen, hyväksyikö mies vaan hiljaa oman kohtalonsa? Eräskin 60-vuotias mies näyttää ulkoisesti joltain 45-vuotiaalta, vähän Jyrki Kataista miehessä ulkoisesti. Miehen vaimo on täysin mummoutunut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tai nainen oikein halukas itsestään huoltapitänyt kaunotar. Ja mies karema pallomaha nakkisormi. joka vetää sohvalla kaljaa ja pieree. Ei nouse  mikään..

Eikä naista himottasvaikka nousisi.

Aina oletus että nainen jotenkin huono. ei ole ei sinnepäinkään!

Vierailija
2/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meilläkin ongelma, paitsi vaimo on melko mukavan näköinen, muttei seksi maistu kuin harvoin.

itse olen kestävyyslajeja harrastava ja into piukeana haluan kaikenlaista seksiä ja siihen liittyvään oheistoimintaa, jos saisi tämän ratkaistua, elämäni olisi lähellä täydellistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,tai nainen oikein halukas itsestään huoltapitänyt kaunotar. Ja mies karema pallomaha nakkisormi. joka vetää sohvalla kaljaa ja pieree. Ei nouse  mikään..

Eikä naista himottasvaikka nousisi.

Aina oletus että nainen jotenkin huono. ei ole ei sinnepäinkään!

Se, että nainen on hehkeä kaunotar 50-60 vuotiaana näkyy yleensä jo aika nuoresta, harvoin sellaiselle jää näppiin pallomahaksi muuttuva nakkisormi sohvaperuna.

Mies voi taas ryhdistäytyä vaikka 45-vuotiaana ja olla vajaa 6-kymppisenä aivan tikissä. Harva nainen, joka ei ole ollut nuoruudesta fitti tai mammautunut 40+ siitä enää tokenee.

Tässäkin aivan top naisille yleensä siis löytyy timmi vastinkappale vielä korkeallakin iällä. Kaikille top miehille ei enää tuossa vaiheessa löydy omanikäisistä samaa tasoa olevaa leikkikaveria.

Vierailija
4/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä meilläkin ongelma, paitsi vaimo on melko mukavan näköinen, muttei seksi maistu kuin harvoin.

itse olen kestävyyslajeja harrastava ja into piukeana haluan kaikenlaista seksiä ja siihen liittyvään oheistoimintaa, jos saisi tämän ratkaistua, elämäni olisi lähellä täydellistä!

Arvostan. Haluan olla samanlainen 55-vuotiaana enkä mikään rahnainen vanhus. Pari sukulaismiestä on juuri sellaisia, joita nuorempana miehenä ihailen. En siis seksuaalisessa miehessä, vaan sellaisina jollainen itsekin haluan siinä iässä olla. Täysiä urheiluhulluja. Eivät kehonrakentajia, vaan enemmänkin kestävyysurheilijoita. Pyöräilevät, hiihtävät, vaeltavat, juoksevat yms. Yksi on jalkapallossa erotuomari 56-vuotiaana. 

M35

Vierailija
5/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä on molemmat ihan tikissä. Nainen kaunis kuin mansikka,ja mies täysin upea. Ei voi kuin sanoa, että on meillä hienosti. Seksi maistuu molemmille päivittäin. ja SE on upeeta.

Nämä sanat siis muilta.

Vierailija
6/30 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lampolosta, mutta varo pässiä.

Vierailija
7/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että panot löytyy ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Kun pitää silmät avoinna ja on sosiaalinen, myös seksikumppaneita löytyy. Viimeisten viiden vuoden aikana muutama 20-30 -vuotias on tehnyt aloitteen. Ennen aloite piti tehdä itse.

Vierailija
8/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo olemassakaan semmosta joka melkein 7 kymppisenä näytä 4 kymppiseltä. Vaan 4 kymppisiä jotka näyttävät 70 kymppisiltä. Täällä palstalla kalkkikset elävät jossain fantasioissa eivätkä halua hyväksyä totuuden. On helvetin noloa kun te (just ja just) hengissä vielä olevat ruumiit luuleette ittestään jotain...

Vierailija
9/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

stud -67 kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että panot löytyy ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Kun pitää silmät avoinna ja on sosiaalinen, myös seksikumppaneita löytyy. Viimeisten viiden vuoden aikana muutama 20-30 -vuotias on tehnyt aloitteen. Ennen aloite piti tehdä itse.

Nuoret naiset tykkää kokeilla kaikenlaista. Vierasrotuisissa, seksissä naisten kesken ja vanhemmissa miehissä on jotain kinkyllä tavalla kiihottavaa, vaikka sellainen ei olisikaan ihan oma juttu. Kysymys ei välttämättä ole toisen osapuolen vastustamattomuudessa. Mies voi olla vaikka pallomahainen perussuomalainen juntti.

Vierailija
10/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Vanhuksen haiseva homeinen löysä kroppa.... 🤮🤮🤮

Vierailija
11/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Pettämisestä voi tulla iso lasku, joten kannattaa hankkia lupa. Urheiluhullut ovat omasta mielestäni kaikkien vanhimman näköisiä kun ikää tulee 40+. Kuivettunut, rasvaton, auringon rypistämä, mutta eihän ulkonäkö seksissä ole se ykkösjuttu miehissä kuitenkaan. Ehkei kuitenkaan kannata sitä mainostaa erikseen, vaan antaa muiden itsensä tehdä päätelmät.

Vierailija
12/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhullut eivät ole hyviä rakastajia. Ne luulevat iän myötä itsestään aivan liikoja. Ottavat rakastelun suorituksena eivätkä ymmärrä mitään esileikin tai pitkäkestoisen flirttailun päälle. Sen ymmärtävät ne jotka viettävät aikansa juuri tämän asian yhteydessä eivätkä tuhlaa kallista aikaa pururadalla...

Vierailija
13/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin välillä seksiä vähän vanhemman miehen kanssa, mutta pitää tosiaan olla hyväkuntoinen, että jaksaa. Eli kyllä tuommoinen urheileva mies kelpaisi.

N41

Vierailija
14/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin välillä seksiä vähän vanhemman miehen kanssa, mutta pitää tosiaan olla hyväkuntoinen, että jaksaa. Eli kyllä tuommoinen urheileva mies kelpaisi.

N41

Okei Seppo 54v

Vierailija
15/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Okei Seppo 54v

Hah, niinpä. Jostain syystä miehet kuvittelevat, että urheilullisuus on miehessä iso plussa. Kai se joillekin onkin, mutta itse kierrän himotreenaajat kaukaa ja aika moni muukin tuttava. (Ei silti tarkoita, että tarvitsisi olla huonokuntoinen sohvaperuna, arvostan sitä että jaksaa kävellä, retkiluistella yms. kanssani.)

Vierailija
16/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Okei Seppo 54v

En minä mikään Seppo ole. Seksi vanhemman miehen kanssa vaan sytyttää. Mutta kyllä miehen pitää olla liikunnallista tyyppiä, että jaksaa panna. Jo nelikymppisissä on semmoista sohvaperunoita, että oikein harmittaa.

Vierailija
17/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Okei Seppo 54v

En minä mikään Seppo ole. Seksi vanhemman miehen kanssa vaan sytyttää. Mutta kyllä miehen pitää olla liikunnallista tyyppiä, että jaksaa panna. Jo nelikymppisissä on semmoista sohvaperunoita, että oikein harmittaa.

Liikunnallinen on eri asia kuin urheiluhullu. Sen mitä olen näitä omissa liikuntaharrastuksissani nähnyt, niin ei kiinnosta ulkoisesti eikä muutenkaan. Överiksi mennyt liikuntaharrastus on turn off ja pois muista paljon kiinnostavammista asioista, joita itse arvostan.

Mutta paljon on tietysti lihavia ja huonokuntoisia ihmisiä, sellaisten ja urheiluhullujen välillä on ne normaalit.

Vierailija
18/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Okei Seppo 54v

Liikunnallinen on eri asia kuin urheiluhullu. Sen mitä olen näitä omissa liikuntaharrastuksissani nähnyt, niin ei kiinnosta ulkoisesti eikä muutenkaan. Överiksi mennyt liikuntaharrastus on turn off ja pois muista paljon kiinnostavammista asioista, joita itse arvostan.

Mutta paljon on tietysti lihavia ja huonokuntoisia ihmisiä, sellaisten ja urheiluhullujen välillä on ne normaalit.

No ei tässä mistään suhteesta puhuttu, vaan seksistä. 

Vierailija
19/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Okei Seppo 54v

No ei tässä mistään suhteesta puhuttu, vaan seksistä. 

Ei se muuta asiaa. 

Vierailija
20/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Vanhuksen haiseva homeinen löysä kroppa.... 🤮🤮🤮

Kovaa vauhtia olet menossa kohti vanhuutta, nopeammin kuin käsitätkään🤭