Mistä veikeä matto lastenhuoneeseen?
Eli siinä se tulikin :) Nalle Puh-aiheiset on ihania, mutta niitä meillä on tytön huoneessa. Nyt pojan huoneeseen haluaisin jotain muuta. Mistä olette löytäneet kivoja mattoja lastenhuoneeseen?
Kommentit (8)
siellä muitakin mukavia, esim, yksiväriset pyöreät matot, osta pojalle 2 " palloa" vaikka turkoosi ja aito sininen esim., sopisivat kivasti yhteen
Itse tykkään Eija Rasinmäen matoista, joita saa esim Anttilasta/netanttilasta ja mattokaupoista. Katsopa netanttilan sivuilta puuvillamatot ja esim toukkamatto. Itse ostin pojan huoneeseen viime vuonna pupu-maton. Ovat pitkäikäisiä ja itse ajattelimme, että poikakin jaksaa sellaista isompana katsella mieluummin kuin yleensä tosi värikästä sarjakuvahahmo-mattoa.
Olen katsellut siellä ovat mielestäni sekä nättejä että laadukkaan tuntuisia.
ja ovat vieläkin ahkerassa käytössä. Huoneessa on sekä kaupunki-liikennematto että formularatamatto. Jos lapsi haluaa leikkiä pikkuautoilla niin suosittelen kyllä noita. Meillä on sellaisia ollut myös tyttöjen huoneessa.
Yksi vaihtoehto on ostaa pieniä (pyöreitä) mattoja, jotka myös sovetuvat hyvin leikkimiseen. (älä koske maata, oma pesä leikit, musiikki-tuoli/matto leikit jne)
http://www.tex-partners.fi/arte-espina.html