Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väittää, ettei naisen ulkonäöllä ole hänelle niin suurta merkitystä...

Vierailija
15.05.2015 |

...vaan luonne ratkaisee. Kuitenkin hän esim. Telkkaria katsoessamme vihjailee, että sä näyttäisit varmasti upealta jos sulla olis tuollainen kampaus, tai mainitsee jonkun hoikan nelikymppisen naisen nähdessään, että on se hienoa että tuon ikäinen nainen on vielä noin upeassa kunnossa. Noh, itse olen kahden lapsen synnyttämisen jälkeen päässyt vähän "rupsahtamaan", eli kiloja on tullut enkä varmasti edusta mieheni käsitystä siitä "upeasta kunnosta". Minusta on alkanut tuntua, että mieheni toivoisi minun olevan sellainen timmi ja tuuheatukkainen superäiti, josta tällä hetkellä olen aika kaukana. Kuitenkin on suhteemme alusta korostanut, että kelpaan hänelle hyvin sellaisena kuin olen; tosin silloin olinkin 10 kg hoikempi. Miten tähän pitäisi suhtautua? Ärsyttää, kun en tiedä, kelpaanko nyt oikeasti vai en! En varmasti ala rääkätä itseäni dieeteillä vain miestä miellyttääkseni!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisiko joku olemaan samanlaisessa tilanteessa? Mitä olette tehneet/tekisitte asian suhteen? Ap

Vierailija
2/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin ihan omat mielipiteet ja selkärangan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mies sanoo että kelpaat tuollaisena niin mitä kitiset?

Kyllä mäkin päivittelen poikakaverilleni jos näen oikein kuuman miehen tai naisen. Hän tekee samaa. Oikeen ruoditaan välillä yhdessa jonkun sixpbäckiä tai peppua.

Vierailija
4/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tekisi asian suhteen mitään. Olettaisin, että mies todella ajattelee niin kuin sanoo ja pitää minusta ennen kaikkea älyni ja luonteeni takia. Meillä tämä pitää paikkansakin. Toki mieheni siitä huolimatta huomioi muut(kin) kauniin tai hyvännäköiset naiset - muidtaa toki välillä sanoa myös, että tuo on hyvännäköinen, se muistuttaa vähän sinua...

Vierailija
5/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänytkin ajatella positiivisesti, että kyllä kelpaan kun mies niin sanoo, mutta väkisinkin alkaa epäilyttää kun nykyään vihjailee koko ajan miten voisin näyttää paremmalta. Ap

Vierailija
6/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kiinnität huomiota miehen kommentteihin, merkitsee loppujen lopuksi sitä, ettet ole täysin sinut itsesi kanssa ja olet hieman epävarma ulkonäöstäsi, vai mitä? Jos itse kokisin noin, niin tekisin asialle jotain, ja heittäisin ne 10 kg pois. Tai kysyisin suoraan asiasta!

Selvästikin miehesi ihailee naisia, jotka pitävät huolta itsestään. Kukapa ei ihailisi ihmistä, joka arvostaa itseään niin paljon, että huolehtii omasta hyvinvoinnistaan. Jos taas olet täysin sinut itsesi kanssa nyt, niin tuskin kiinnittäisit asiaan edes huomiota.

Vierailija
7/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:17"]Minä en tekisi asian suhteen mitään. Olettaisin, että mies todella ajattelee niin kuin sanoo ja pitää minusta ennen kaikkea älyni ja luonteeni takia. Meillä tämä pitää paikkansakin. Toki mieheni siitä huolimatta huomioi muut(kin) kauniin tai hyvännäköiset naiset - muidtaa toki välillä sanoa myös, että tuo on hyvännäköinen, se muistuttaa vähän sinua...
[/quote]

Minä kyllä uskon, että mieheni pitää minusta luonteeni takia, mutta koska en ole ulkonäöllisesti niin hehkeä, mietin että jaksaako miestä kuitenkaan kiinnostaa katsella minua päiviensä loppuun asti, kun tarjolla olisi kauniimpiakin katseltavia. En muista milloin viimeeksi hän olisi kehunut ulkonäköäni. Ap

Vierailija
8/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimuun ja silarit. Siitä ne miehet tykkää!

Vierailija
9/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:17"]Minä en tekisi asian suhteen mitään. Olettaisin, että mies todella ajattelee niin kuin sanoo ja pitää minusta ennen kaikkea älyni ja luonteeni takia. Meillä tämä pitää paikkansakin. Toki mieheni siitä huolimatta huomioi muut(kin) kauniin tai hyvännäköiset naiset - muidtaa toki välillä sanoa myös, että tuo on hyvännäköinen, se muistuttaa vähän sinua... [/quote] Minä kyllä uskon, että mieheni pitää minusta luonteeni takia, mutta koska en ole ulkonäöllisesti niin hehkeä, mietin että jaksaako miestä kuitenkaan kiinnostaa katsella minua päiviensä loppuun asti, kun tarjolla olisi kauniimpiakin katseltavia. En muista milloin viimeeksi hän olisi kehunut ulkonäköäni. Ap

[/quote]

eihän kukaan ole kaksikymppisen näköinen lopunikäänsä, ellei se loppuikä jää kovin lyhyeksi. olen minäkin nelkikymppinen ja kyllä se näkyy. Hyvässä ja pahassa.

t. Vitonen

Vierailija
10/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko itse omaa ulkonäköäsi jos itsetuntosi kestää sen todennäköisesti ei ole mitään hätää ei edes silloin jos se ei riitä miehelle.

Vierailija
11/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:21"]Se, että kiinnität huomiota miehen kommentteihin, merkitsee loppujen lopuksi sitä, ettet ole täysin sinut itsesi kanssa ja olet hieman epävarma ulkonäöstäsi, vai mitä? Jos itse kokisin noin, niin tekisin asialle jotain, ja heittäisin ne 10 kg pois. Tai kysyisin suoraan asiasta!

Selvästikin miehesi ihailee naisia, jotka pitävät huolta itsestään. Kukapa ei ihailisi ihmistä, joka arvostaa itseään niin paljon, että huolehtii omasta hyvinvoinnistaan. Jos taas olet täysin sinut itsesi kanssa nyt, niin tuskin kiinnittäisit asiaan edes huomiota.
[/quote]

Olen ottanut asian välillä puheeksi, mutta mies sanoo aina sitä samaa, että kelpaan kyllä jne... uskoisin muuten, ellei hän aina jaksaisi vihjailla miten voisin näyttää paremmalta... mielestäni mieheni käyttäytyy ristiriitaisesti. Ja kuten alussa sanoin, en halua laihduttaa vain mieheni mielipiteitten takia. Ap

Vierailija
12/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:26"]Jaksatko itse omaa ulkonäköäsi jos itsetuntosi kestää sen todennäköisesti ei ole mitään hätää ei edes silloin jos se ei riitä miehelle.
[/quote]

Ei minua itseäni ulkonäköni haittaa, en edes ajatellut asiaa ennen kuin mies jonkin aikaa sitten aloitti nuo vihjailunsa. Pelkään vain, että en oikeasti olekaan miehelleni tarpeeksi hyvä, mistä sitä tietää jos hän vaikka pettää minua ja peittelee sitä sanomalla että olen tarpeeksi hyvä hänelle. Ap

Vierailija
13/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä ole ihan oikeus ihailla noita naisia jotka pitävät itsestään huolta? Sinäkin kai olit jotain sinnepäin kun tapasitte ja hän oli varmaan onnensa kukkuloilla silloin. No nyt on nyt. Hän sanoo että kelpaat tuollaisena koska ei halua painostaa sinua muuttamaan itseäsi sellaiseksi mitä olit kun hän sinuun rakastui. Kuitenkin se mitä olit silloin on osasyy miksi hän sinuun rakastui ja sitä osaa sinusta ei enää ole

Vierailija
14/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kannustaa minua laihduttamaan ihan henkisen hyvinvointini takia, tietää miten romuna olin kun olin merkittävästi ylipainoinen. Ja ihan yhdessä kehutaan kyllä niitä hyväkroppaisia naisia jne. Mutta tiedän tasan tarkkaan kelpaavani miehelleni näinkin. Oman itseni takia aion laihduttaa, omilla ehdoillani (nyt on siis lasten jälkeen taas edessä 15-20 kilon urakka). Mies on sanonut että rakastui nimenomaan luonteeseeni (ja kuulemma myös nätti naama) ja kroppahan nyt on mitä on, aiemman 40 kilon laihdutuksen ja kahden lapsen jälkeen. On myöntänyt että eihän se nyt täydellinen ole mutta rakastaa minua näinkin. Edelleen kiihottuu nähdessään minut alasti, ei pysty pitämään käpäliään minusta erossa eikä vaihtaisi minua toiseen kropan takia. Ja yleisestikin koen että iso osa miehistä ei ole lainkaan niin ehdottoman ulkonäkökeskeisisiä kuin annetaan ymmärtää. Näinkin "huonolla" kropallani ottajia ja ehdottelijoita olis ollut muitakin kuin mieheni, ja aika harvallahan loppujen lopuksi se kroppa on täysin tikissä vaikka silti suhteessa ovatkin. Kyllä se luonne on ykkösjuttu miehille yleensä, ja hyväluonteisesta tyttöystävästä pidetään kiinni.

Vierailija
15/15 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten tämän painoinen myös tavatessamme (toki laihdutus ja synnytykset muuttaneet kroppan muotoa jne) ja häissä olin lihavimmillani. Hoikan naisen mies sai vasta naimisissa ollessamme. Joskus näinkin päin :) -15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän