90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27515)
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa katsottavaa, kiitti mulle riitti! Täytyy keksiä muuta, TLC kanavaa en enää avaa. Eivät saaneet sille toiselle parisataakiloiselle edes toista ylähammasta liimattua.
Ei ole tän topicin jaksoissa mukana yhtään edes sata kiloista. Tulitko väärään ketjuun? Ja hei, onhan telkkarissa vaikka kuinka paljon kanavia jos et yhdestä tykkää.
Tim on päässyt vihdoin Kennyn syliin ja Armando sai jäädä Veronican kanssa sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ostaa uutta telkkaria, digiboxi riittää. Esim. Saiturinpörssi myy just hintaan 35€ laitetta jolla saa myös vanhat telkkarit näyttämään tätä uutta hd-versiota. Saa myös eri operaattoreilta paketteja joissa tulee kylkeen tallentavia digiboxeja. Eli ei ole pakko luopua näistä höttö-sarjoista 😉
Mitä mitä, myykö Saiturinpörssi digiboxeja??!? Koskaan en ole huomannut ja monta kertaa oon käynyt sekä Citycenterissä että Redissä. Ei ole paha hinta, toisaalta se tallentava boxi olisi kyllä ihan paras mutta niitä ei meinaa saada mistään.
Eikö avioehto pitäisi allekirjoittaa virallisesti todistajien läsnäollessa?
Kun 90 day muuten on ihan 100% totta, kauhea virhe miten tuo Alliayhin ja Shawnin avioehdon allekirjoitus meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ostaa uutta telkkaria, digiboxi riittää. Esim. Saiturinpörssi myy just hintaan 35€ laitetta jolla saa myös vanhat telkkarit näyttämään tätä uutta hd-versiota. Saa myös eri operaattoreilta paketteja joissa tulee kylkeen tallentavia digiboxeja. Eli ei ole pakko luopua näistä höttö-sarjoista 😉
Mitä mitä, myykö Saiturinpörssi digiboxeja??!? Koskaan en ole huomannut ja monta kertaa oon käynyt sekä Citycenterissä että Redissä. Ei ole paha hinta, toisaalta se tallentava boxi olisi kyllä ihan paras mutta niitä ei meinaa saada mistään.
Hei, minä otin Elisa Viihteen, koska vanha tallentava boxi sippasi. Viihteen mukana tulee tallentava boxi, ja voin taas tallentaa höpöohjelmat 😁
Mutta hei viimeisimpään Päiväkirjat-jaksoon liittyen, voi Kristus sitä Sophien koiranpitoa, survoi sen koiranpennun käsilaukkuunsa, ja vielä ihmetteli, jotta oliko se kussut sinne 😟 Luulin, jotta lähtevät lenkille, kun sillä oli jotkut jumppatrikoot päällä.
Liekö muokannut videoita, vai onko oikeasti laihtunut noin paljon 🤔
Minan itkiessä siellä hääpaikassa kun selvisi että poikansa ei pääse paikalle.
Siinä kun kasvoja kuvattiin, niin kyyneleet olivat huuhtoneet meikkiä pois. Kasvoihin jäi iso erivärinen läntti.
Joko sillä on ihosairaus, tai sitten meikkivoide on aivan erisävyinen oman ihonvärin kanssa.
Palliyan ystävätär riensi halaamaan tätä kun tuli sinne Shawnin äidin luokse.
Shawn sivusta tokaisi että tässä on äitini, kun tuo ystävätär kiehnäsi Palliyta.
Ei kyllä mitään käytöstapoja eikä kunnioitusta Pallittarella ja ystävällään.
Vierailija kirjoitti:
Kun 90 day muuten on ihan 100% totta, kauhea virhe miten tuo Alliayhin ja Shawnin avioehdon allekirjoitus meni.
Ei tarvi todistajia, pariskunta allekirjoittaa, me teimme oikeusaputoimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siinähän oli sitten todistajat oikeusaputoimistosta. Suomessa pitää rekisteröidäkin.
Onkohan Clayton paperiton. Angolalainen strippari synnyttänyt jossain Pariisin pussinperällä ja lapsi jäänyt rekisteröimättä tai sitten on isä kuvioissa eikä salli lapsen viemistä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siinähän oli sitten todistajat oikeusaputoimistosta. Suomessa pitää rekisteröidäkin.
Onkohan Clayton paperiton. Angolalainen strippari synnyttänyt jossain Pariisin pussinperällä ja lapsi jäänyt rekisteröimättä tai sitten on isä kuvioissa eikä salli lapsen viemistä ulkomaille.
Kyllä, mutta ei tarvitse itse hankkia todistajia, taisi olla yksi virkailija joka laati avioehdon.
Googlasin että avioehdon voi tehdä netissä.
Tietääkö joku miksi kolmenkimppa ei onnistunut?
Notaarin tai asianajan läsnäollessa allekirjoitetaan. Tiedän kokemuksesta. Sama asianajaja hoiti avioerossamme minun osuuteni.
Tuollaiset sängyn päällä sutaistu allekirjoitukset on helppo väittää väärennökseksi.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin että avioehdon voi tehdä netissä.
Luin tarkemmin, avioehto pitää allekirjoittaa kynällä ja viraston 2 henkilö voi todistaa. Omasta kauan aikaa joten en muista niin tarkkaan, silloin ei ollut netissä mahdollista tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteenikin kirjoitti itse mitä halusi, adoptoi lapsenkin siinä sivussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiturinpörssissä on tämän viikon spessu-tarjouksessa se boxi. Sillä lisäyksellä, että se toimii vain antenniverkossa. Mulla on kaapelitalo ja samoin kuin toinenkin kirjoittaja tuossa aiemmin sanoi, mullakin on Elisa viihde just sen tallentavan digiboxin takia. telkkari itsessään lienee joku nakkisodan aikainen kapistus 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiturinpörssissä on tämän viikon spessu-tarjouksessa se boxi. Sillä lisäyksellä, että se toimii vain antenniverkossa. Mulla on kaapelitalo ja samoin kuin toinenkin kirjoittaja tuossa aiemmin sanoi, mullakin on Elisa viihde just sen tallentavan digiboxin takia
Samoin, kaapelitalous täälläkin, se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Notaarin tai asianajan läsnäollessa allekirjoitetaan. Tiedän kokemuksesta. Sama asianajaja hoiti avioerossamme minun osuuteni.
Tuollaiset sängyn päällä sutaistu allekirjoitukset on helppo väittää väärennökseksi.
Tositoosassa kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miksi kolmenkimppa ei onnistunut?
Kun katsoo juuri nyt TLC:n tarjontaa, tulossa kuuden kimppa joka pannaan onnistumaan.
Kamalaa katsottavaa, kiitti mulle riitti! Täytyy keksiä muuta, TLC kanavaa en enää avaa. Eivät saaneet sille toiselle parisataakiloiselle edes toista ylähammasta liimattua.