Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27520)

Vierailija
25161/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jotka jaksavat päivittää näiden sarjojen tapahtumia, juoruja ja paljastuksia! Itse en säännöllisesti pysty seuraamaan töllön kautta, joten seuraan täältä. Ilkeilyt jätän omaan arvoonsa...

Vierailija
25162/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hä , se joku ihme palstaKakkis-ko-kö yllyttäny facebookista jengin tänne trollaamiseen ja stalkkerointiin? Ku täällä ei haluttu jutella sen toivomalla tavalla eri ketjuissa juonipaljastuksia ja sarjan käsikirjoitettua diipa daapaa?

No jotenki tuo ei yllättäis yhtään. Sen verran raivos täällä ja vihas kaikkia.

Tää tapaus saatto olla Kakkis CopyCat, eli joka yrittänyt käyttäytyä samalla tavalla ja esittää sitä. Sen jälkeen alkanu trollaamisen. Vierittää syyt Kakkiksen niskaan.

Mä en kestä enää tätä! On niin surkuhupaisaa tuo nimittely ja mä repeän joka kerran kun näen tuon yritelmän kakka-akka. Ihan pakko kertoa, että te nimittelette mun kundikaveria, siis miestä!!! 🤣🤣🤣 Se on kirjoittanut vitsinä niitä viestejä joista joku on luullut sitä naiseksi 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25163/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hä , se joku ihme palstaKakkis-ko-kö yllyttäny facebookista jengin tänne trollaamiseen ja stalkkerointiin? Ku täällä ei haluttu jutella sen toivomalla tavalla eri ketjuissa juonipaljastuksia ja sarjan käsikirjoitettua diipa daapaa?

Tää tapaus saatto olla Kakkis CopyCat, eli joka yrittänyt käyttäytyä samalla tavalla ja esittää sitä. Sen jälkeen alkanu trollaamisen. Vierittää syyt Kakkiksen niskaan.

Mä en kestä enää tätä! On niin surkuhupaisaa tuo nimittely ja mä repeän joka kerran kun näen tuon yritelmän kakka-akka. Ihan pakko kertoa, että te nimittelette mun kundikaveria, siis miestä!!! 🤣🤣🤣 Se on kirjoittanut vitsinä niitä viestejä joista joku on luullut sitä naiseksi 😂

Sä siis olet se joka naurat ja trollaat tällä palstalla sun miehen kanssa, keräät tänne trolliarmeijaa sun työmestoilta, ja kerrot kavereille kanssa miten tänne kannattaa tulla herjaamaan ja v---ttuilemaan?

Aika ankeaa on teidän elämä. Kannattaisiko hankkia oikeita, aikuisten harrastuksia.

Vierailija
25164/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan teidän kakkaleikkeihin.

Vierailija
25165/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun selvitit vihdoin kaikille, mistä ne vakiot 2 alanuolipeukkua on peräisin. Ne jotka ilmestyy kaikkiin muiden postauksiin paitsi omiisi: Sun ja äijäs tietsikoilta. Hihihi surkuhupaisaa ja ennen kaikkea säälittävää.

Vierailija
25166/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes omista tietokonetta, paha laittaa mitään peukkuja 😂

Vierailija
25167/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti, että tämän voisi sulkea. Tänäänkin tuli kymmenes uusinta, siis kelataan yhtä ja samaa vieläpä sekaisin. Kuinka tuollaista edes viitsitään meillä esittää?

Vierailija
25168/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä arvasinkin että tää oli jonkin sortin vedätys. Sitten kun tulin tänne siitä kirjoittamaan että Älkää uskoko, tää on vedätystä niin aloin itse saamaan p@skaa ja syyttelyä niskaan vaikken ollut ketään haukkunut. Hyvä kun selvisi, alkoi mennä touhu jo niin mielipuoliseksi. Mutta ei kyllä tee mieli tänne kauheesti tulla enää kirjoittelemaan kun heti alettiin syytöntä syyttelemään. Haluaako joku hyökkääjistä nyt pyytää multa anteeksi? Itse kun olivat niin sen anteeksipyynnön perään!

Vierailija
25169/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä arvasinkin että tää oli jonkin sortin vedätys. Sitten kun tulin tänne siitä kirjoittamaan että Älkää uskoko, tää on vedätystä niin aloin itse saamaan p@skaa ja syyttelyä niskaan vaikken ollut ketään haukkunut. Hyvä kun selvisi, alkoi mennä touhu jo niin mielipuoliseksi. Mutta ei kyllä tee mieli tänne kauheesti tulla enää kirjoittelemaan kun heti alettiin syytöntä syyttelemään. Haluaako joku hyökkääjistä nyt pyytää multa anteeksi? Itse kun olivat niin sen anteeksipyynnön perään!

Suksi nyt jo vaikka hevonv****n!

Vierailija
25170/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas niin asiallista käytöstä. Osaatko mitään muuta kuin haastaa riitaa ja nimitellä ihmisiä? Sua vedätettiin 6-0 joo, mutta sen pitäis viimeistään kertoa sulle, että tämä on anonyymi palsta ja ihmisten syyttely on aivan turhaa ja tarpeetonta! Et ikinä, koskaan, ikinä, tule tietämään kuka oikeasti sanoi ja mitä! Siksi olisi nyt korkea aika lopettaa tuo toisten kirjoittajien häiriköinti, syyttely ja haukkuminen ja keskittyä finally ketjun otsikon aiheeseen! Tää keskustelu koskee tv sarjaa, ei muiden keskustelijoiden haukkumista. Anna lopultakin rauha ihmisille täällä keskustella aiheesta.

Vierailija
25171/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle jotain vihanhallintakurssia.

Vierailija
25172/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti, että tämän voisi sulkea. Tänäänkin tuli kymmenes uusinta, siis kelataan yhtä ja samaa vieläpä sekaisin. Kuinka tuollaista edes viitsitään meillä esittää?

Miksi keskustelu pitäsi sulkea tv uusintojen takia? Kaikki ei ole nähnyt tätä sarjaa alusta alkaen. Uusi katsojia on tullut Maxin kautta ja uusia katsojia tulee myös sitä myöten kun nuoret aikuiset löytää sarjan. Vanhat sarjan seuraajat voi olla kyllästyneitä mutta kai nyt joku paikka saa olla uusille ja miksei myös vanhoille katsojille missä voi jutella sarjasta?

Vierailija
25173/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas niin asiallista käytöstä. Osaatko mitään muuta kuin haastaa riitaa ja nimitellä ihmisiä? Sua vedätettiin 6-0 joo, mutta sen pitäis viimeistään kertoa sulle, että tämä on anonyymi palsta ja ihmisten syyttely on aivan turhaa ja tarpeetonta! Et ikinä, koskaan, ikinä, tule tietämään kuka oikeasti sanoi ja mitä! Siksi olisi nyt korkea aika lopettaa tuo toisten kirjoittajien häiriköinti, syyttely ja haukkuminen ja keskittyä finally ketjun otsikon aiheeseen! Tää keskustelu koskee tv sarjaa, ei muiden keskustelijoiden haukkumista. Anna lopultakin rauha ihmisille täällä keskustella aiheesta.

Juu aivan varmasti, niinku "get over it kun miinuspeukutan", ja "finally niinku vedätän teitä ihan perseilläkseni", selkeästi olit sä joka trollasit ihmisille piruuttas mielipahaa, ahdistusta vainoamisesta ja kun jotkut kertoi että heitä vainotaan ja ottavat yhteyttä viranomaisiin, niin alkoi seliseliselittelyt etten se mä ollut joka kannusti kaverit, miehen ja kaikki duunikaverit tänne hätyyttämään jotain ihmistä sen lapsen sometiliä myöten.

Onneksi olkoon, olet pilannut ketjun kiusallasi! Menetkö nyt vielä kutsumaan naapurisi tänne "trollaamaan ja nauramaan like seriously vedättämään" muita?

Vierailija
25174/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle jotain vihanhallintakurssia.

Käsket muita vihanhallintakurssille vaikka aloitit koko saatanan trollausvyyhdin, ja sait tuntemaan keskustelijat stalkatuiksi ?!

Yrität vaan hämätä vaatimalla tänne keskustelurauhaa, kun aiheutit muille pahan mielen. Häpeäisit!

Vierailija
25175/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu kundikaverisi kanssa takaisin sinne Y  l i laudalle. Missä huutelet että oot saanut täällä ääliöt mammat järkytettyä lähes psykoosiin ja että kylläpä meitä ve d uttaa.

Vierailija
25176/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää että sulla on noin paha olo että pitää riehua sinne tänne syyttelemässä kirjoittajia. Taas tuli meinaan huti. En ollut minä jolle yrität äristä. Olisko se vaikka nukkumaan menon aika ja huomenna vähän paremmalla fiiliksellä uudestaan? 

-eri

Vierailija
25177/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää että sulla on noin paha olo että pitää riehua sinne tänne syyttelemässä kirjoittajia. Taas tuli meinaan huti. En ollut minä jolle yrität äristä. Olisko se vaikka nukkumaan menon aika ja huomenna vähän paremmalla fiiliksellä uudestaan? 

-eri

Olet ainoa joka olet puolustellut täällä kiusannutta ja stalkannutta TROLLIA koko päivän! Miksi? No ei tarvi kertoa, koska täällä on fiksumpaa väkeä jotka näkee tuon esityksen läpi.

Vierailija
25178/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä sarjan Noita-Ashleylle ja kysyin paljonko maksaisi jos se tekisi suomalaisesta 90 Day Fiancé keskustelun häirikkö-kiusaaja-stalkkerista voodoo-nuken ja pistelisi sen täyteen neuloja ja lukisi asiaan kuuluvat loitsut!!! Koska se stakkkeri pilaa meidän fiilarit sarjan suhteen ja tuo vain negaa energiaa. :D

Se kun myy kaikenlaisia tarot, loitsu ym sessioita!

Kerron sitten mitä vastaa! :)

Vierailija
25179/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestiä sarjan Noita-Ashleylle ja kysyin paljonko maksaisi jos se tekisi suomalaisesta 90 Day Fiancé keskustelun häirikkö-kiusaaja-stalkkerista voodoo-nuken ja pistelisi sen täyteen neuloja ja lukisi asiaan kuuluvat loitsut!!! Koska se stakkkeri pilaa meidän fiilarit sarjan suhteen ja tuo vain negaa energiaa. :D

Se kun myy kaikenlaisia tarot, loitsu ym sessioita!

Kerron sitten mitä vastaa! :)

Jesss, sano sitten kun palaa asiaan, mä jään odottamaan!

Vierailija
25180/27520 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli seli seliiiii..... voi että sentään kun muuten vaan täällä jotain satunnaista trollia puolustelen. Vai?