Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. Käytän liikaa alkoholia. P -alat kunnossa, mutta p gt pelottaa

Vierailija
17.01.2022 |

Olen vasta menossa tuohon toiseen.
P -alat oli hyvä. Puoli välissä viitearvoja. Miten todennäköistä on, että gt on koholla?
Voiko gt olla räjähdys arvoissa, vaikka alat olisi hyvä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on omaa typeryyttäni, mutta minulle aina tuntuu vain sattuvan ja tapahtuvan. En oikein hallitse itseäni ja elämäni kulkua. :(

T. Ap

Vierailija
2/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut juomatta? Paljonko joit sitä ennen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon helposti viikon aika yli 20 annosta. Välillä jopa 30. Juomiset jakautuvat eri päiville. En juo joka päivä.

Vierailija
4/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi raittiutta pitäisi palauttaa arvo normaaliksi

Vierailija
5/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi raittiutta pitäisi palauttaa arvo normaaliksi

Kuukausi, pari viikkoa, riippuen lähtötasosta.

Vierailija
6/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti gt ei ole pahasti vinksallaan. Kyllä alatkin kohoisi silloin.

Rohkeasti vain kokeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää labraa. Se on sinun parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vielä juo hirveitä määriä. Alatkin on kunnossa joten uskoisin, että gt myös. Korkeintaan lievästi kohonnut. Siihen auttaa vain raittius...

Vierailija
10/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta minulla myös testit parin vko kuluttua jolloin raittiutta takana 4 viikkoa.

Onko mahdollista että ei näy juomista?

Join kolme kuukautta 5-6 kertaa viikossa noin pullon viiniä.. pitäisi saada puhdas tulos, onkohan mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta minulla myös testit parin vko kuluttua jolloin raittiutta takana 4 viikkoa.

Onko mahdollista että ei näy juomista?

Join kolme kuukautta 5-6 kertaa viikossa noin pullon viiniä.. pitäisi saada puhdas tulos, onkohan mahdollista?

Ei se välttämättä näkyisi testeissä vaikket olisi ollut ollenkaan raittiina.

Vierailija
12/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää labraa. Se on sinun parhaaksi.

Kyllä mutta voi olla myös haitaksi (olen tuo toinen) jos näkyy kulutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan epätoivoisena (tuo toinen)

Vierailija
14/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

……..

Vierailija
16/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo enää gintoniccia niin gt-arvot laskee. Suosittelen tilalle Sinisiä enkeleitä tai bacardicolaa.

Vierailija
17/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä juo enää gintoniccia niin gt-arvot laskee. Suosittelen tilalle Sinisiä enkeleitä tai bacardicolaa.

Kun itse kysyt tärkeätä asiaa niin toivottavasti sulle vastataan yhtä nokkelasti.

Vierailija
18/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vielä juo hirveitä määriä. Alatkin on kunnossa joten uskoisin, että gt myös. Korkeintaan lievästi kohonnut. Siihen auttaa vain raittius...

30 alkoholiannosta viikossa on kyllä todella paljon. Noihin maksa-arvoihin vaikuttaa muutkin asiat: lääkitys, paino, elimistön tulehdustilat jne.

Vierailija
19/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Ei, kukaan ei VOI tietää varmaksi. On mahdollista ettei näy juomista, mutta ei sitä varmaksi voi kukaan sulle luvata. Ei voi kuin toivoa parasta. 

Vierailija
20/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäät, että labratulos paljastaa sinut alkoholistiksi? Eiköhän se ole kuitenkin parempi tietää, jos arvo koholla. Terveys on kuitenkin tärkeämpi mainetta. Vai meinaatko jatkaa kännäämistä samaan malliin?