Voiko 28-vuotias nainen vielä löytää kumppaniksi omanikäisen miehen?
Vai täytyykö suosiolla kattella nelikymppisiä miehiä?
Kommentit (2)
Helposti, riippuu vain standardeistasi. Itselle kelpaisi, mutta hiljaista on ollut sinkuksi jättäydyttyäni. Vaikeaa päästä edes juttelemaan deittipalveluissa naisille. Yleensä juttelun aloituksen jälkeen ei ole ongelmia, kun osaan keskustella, ongelma piileekin ettei ole mahiksia päästä edes juttelemaan, kun 9/10 mätsistä vain poistaa heti ekan viestin jälkeen. Olen itsekin alkanut katsella jo 40v naisia, mutta heiltäkään en ole vielä mitään vastakaikua saanut. Näyttää olevan samoja ongelmia teillä saman ikäluokan naisillakin. Mistä luulet että kenkä puristaa, mikset löydä ikäistäsi? Paino, ulkonäkö, työttömyys, mt-ongelmat? Itsellä varmaan nassu on niin ruma naisten silmään, ettei ole kovinkaan paljon kiinnostusta, kun keho on ihan ok-kunnossa. Itse kyllä pidän itseäni ihan normaalinnäköisenä, naiset ovat kuitenkin livenäkin minua lähestyneet oma-aloitteisesti, mutta deittipalveluissa kai ulkonäköstandardit ovat netissä kovemmat kuin oikeassa elämässä.
Voi. 88-vuotiaalla naisella alkaa olla jo huomattavasti vaikeampaa, kun kaikki omanikäiset miehet on jo haudassa.