Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, jos jättäisi toisen rokotteen välistä, kun kuulemma kolmas antaa paremman suojan kuin toinen?

Vierailija
15.01.2022 |

Onko kukaan tehnyt näin, oliko rokottajalle ok?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ottaa vasta neljäs tai viides?

Vierailija
2/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ideaa. Täytyykin kysyä, kun vien lapseni loppukuusta kakkosrokotteelle, että josko antaisivat suoraan sen kolmosen, ja kakkonen jätettäisi kokonaan välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää varmaan skipata se kolmas, kun täällä on niin huonosti niitä rokoteaikoja tarjolla. Menisin suoraan neljänteen rokotukseen. Ehkä siinä on jo omikron mukana?

Vierailija
4/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ykkösrokotteen jälkeen ensin kolmosrokotteen ja nyt juuri äsken kakkosrokotteen juuri tämän takia.

Vierailija
5/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä välistä puhut?

Ei niitä kuulu laskea kuin talvikausikohtaisesti. Eka ja toka on menneen talven lumia. Tai sitten on vedätystä väittää, että influenssarokotteita tarvitaan joka vuosi.

Vierailija
6/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen perumassa kaikki kolme aiemmin ottamaani rokotetta, haluan sittenkin vaan sen nelosen.

Vierailija
7/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otettava rokote on kevään epidemiahuippua varten. Sen käynnistämästä suojasta syksyn päävarianttiin ei tiedetä, tai ainakaan kerrota.

Vierailija
8/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelin, että seitsemäs rokote olisi se juttu. Onhan se onnen numero ja kaikkea.

Vierailija
9/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietkö, loistavaa!

Tästä sain myös idean, että jätän aina kaupassa laskematta numeron 2. Eli jos ostokset maksavat kympin, niin lasken eurot tyyliin: 1,3,4,5,6,7,8,9,10 ojentaessani niitä kassalle. Säästän joka kerta euron!

Vierailija
10/10 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olet logiikan todellinen Tonava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi