Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulle tulee AINA yksi iso finni rintojen väliin? :(

Vierailija
12.05.2015 |

Muuten kärsin finneistä todella harvoin, olen 25-vuotias ja en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä.

Nyt viimeisen vuoden aikana mulle on ilmestynyt tasiaisn väliajoin yksi iso ällöttävä finni aina samaan paikkaan tohon rintojen väliin. Miten tämä kannattaisi hoitaa ja mistä tää vois johtua? onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
Tuntuis hassulta mennä ihotautilääkärille vaan tän takia vai pitäisikö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfioi se kunnolla seuraavan kerran kun olet sen puhkaissut (sillä ruskealla aineella jota leikkauksissa käytetään, ei mikään höpöhöpökäsidesi)

Vierailija
2/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla kasvaa aina oikeaan tissiin pari senttiä pitkä karva, aina samaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissit on litistyneet yhteen ja hikoilee päivän aikana se saattaa hautoa näpyn tissien väliin. :) ja on muuten kipeä näppy!

Vierailija
4/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:49"]

Jos tissit on litistyneet yhteen ja hikoilee päivän aikana se saattaa hautoa näpyn tissien väliin. :) ja on muuten kipeä näppy!

[/quote]

musta tuntuu että toi on aika mahdollinen syy, koska rintani ovat kasvaneet (muutama kilo tullut lisää) ja tuntuu siltä että rinnat puristuu liikaa monissa rintsikoissa, jotka ennen tuntuivat tosi sopivilta.

ap

Vierailija
5/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:49"]

[/quote]

musta tuntuu että toi on aika mahdollinen syy, koska rintani ovat kasvaneet (muutama kilo tullut lisää) ja tuntuu siltä että rinnat puristuu liikaa monissa rintsikoissa, jotka ennen tuntuivat tosi sopivilta.

ap

[/quote]

Mulle tulee samaan kohtaan finni jos olen stressaantunut. Syy on todennäköisesti se, että siinä kohtaa on jokin mojova talirauhanen ja kun rintsikat hiertää ja just siitä kohtaa  niin voila! Uusi niitä rintsikoita tai jos voit olla ilman?

Vierailija
6/6 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun rintasi näyttäisivät pieniltä sen finnin rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi